Coronavirus 2

erka

Well-known member
Goed zo! Ik denk dat het nu ook wel kan. De besmettingen zijn nog steeds erg hoog (in mijn omgeving de een na de ander) maar ze worden er allemaal nauwelijks nog ziek van. Beetje keelpijn, hoofdpijn, dat is het wel. Dus maatregelen zijn nu niet meer nodig.
En ik vind het ook goed dat bv. zorginstellingen nog iets strenger blijven. Want wij worden er niet meer ziek van, maar als je kwetsbaar bent is dat toch wel anders.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Weekcijfers zie je dat de besmettingen nu gestabiliseerd zijn (10.000 lager dan vorige week). Ziekenhuisopnames wel gestegen, maar daar zal dan ook de stabilisatie gaan plaatsvinden.

Ik was overigens wel 3,5 dag zoet met (zware) koorts. Keelpijn is zo goed als weg, dus morgen kan ik denk ik wel weer naar buiten en anders donderdag.
 

Forza AZ

Well-known member
Volgende week woensdag is ook de 1G verleden tijd en mag je zelf bepalen of je een luier omdoet in het ov.
Alleen in vliegtuigen en mogelijk wat zorginstellingen zal het mondkapje nog even blijven.
En dat is dan alleen vanwege EU-regels. Ik zat vorige week op binnenlandse vluchten in Noorwegen, en daar was een mondkapje al niet meer verplicht.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik hoor onder mijn collega's ook wel verschillende verhalen. De een was met 2 dagen weer redelijk de oude, een ander is na anderhalve week weer begonnen vandaag maar voelde zich nog niet echt de oude.

Zelf ben ik denk ik de laatste in Nederland die het nog niet gehad heeft.
 

zwammy

Well-known member
Ik ben ook nog steeds verrot. Maar dat is eigenlijk al het geval vanaf de eerste besmetting en daarna de vaccinatie. Sindsdien is het al minder, na de laatste besmetting vooral moe.
 

Fregge

Well-known member
Ik hoor onder mijn collega's ook wel verschillende verhalen. De een was met 2 dagen weer redelijk de oude, een ander is na anderhalve week weer begonnen vandaag maar voelde zich nog niet echt de oude.

Zelf ben ik denk ik de laatste in Nederland die het nog niet gehad heeft.
Ik ben ook nog corona-vrij. Ik was vorige week alleen ziek.
 

erka

Well-known member
Ik heb het wel gehad maar eigenlijk totaal niks van gemerkt. Eén dagje beetje hoofdpijn en dat was het wel.
 

Miramar

Well-known member
Ben eigenlijk al zes weken ziek. Overdag gaat wel. s'Avonds koortsig. Ik heb echt spijt van de vaccinaties plus booster. Het heeft mij slecht gedaan. Hiervoor was ik nooit ziek. Wordt hier zeer vervelend van.
 

De Wolf

Well-known member
Ben eigenlijk al zes weken ziek. Overdag gaat wel. s'Avonds koortsig. Ik heb echt spijt van de vaccinaties plus booster. Het heeft mij slecht gedaan. Hiervoor was ik nooit ziek. Wordt hier zeer vervelend van.

Het had erger kunnen zijn. Hong Kong laat nu zien wat een lage vaccinatieprogramma doet met Omikron.

 

erka

Well-known member
Ben eigenlijk al zes weken ziek. Overdag gaat wel. s'Avonds koortsig. Ik heb echt spijt van de vaccinaties plus booster. Het heeft mij slecht gedaan. Hiervoor was ik nooit ziek. Wordt hier zeer vervelend van.

Ik ben dus wel ziek geweest van de booster. Drie dagen lang. Maar wellicht daarom daarna van corona vrijwel geen last gehad. Je weet het niet he.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van de booster last gehad en van corona ook. Ik hoop dat de vermoeidheid snel weg ebt.
 
Bovenaan