Eef de Kip
Well-known member
ondertussen daalt de ziekenhuisbezetting nog niet bepaald. IC blijft wel redelijk stabiel.
En dat is dan alleen vanwege EU-regels. Ik zat vorige week op binnenlandse vluchten in Noorwegen, en daar was een mondkapje al niet meer verplicht.Volgende week woensdag is ook de 1G verleden tijd en mag je zelf bepalen of je een luier omdoet in het ov.
Alleen in vliegtuigen en mogelijk wat zorginstellingen zal het mondkapje nog even blijven.
Ik ben ook nog corona-vrij. Ik was vorige week alleen ziek.Ik hoor onder mijn collega's ook wel verschillende verhalen. De een was met 2 dagen weer redelijk de oude, een ander is na anderhalve week weer begonnen vandaag maar voelde zich nog niet echt de oude.
Zelf ben ik denk ik de laatste in Nederland die het nog niet gehad heeft.
Zelf ben ik denk ik de laatste in Nederland die het nog niet gehad heeft.
Drie!
Dan zijn we met zijn 2.
Ben eigenlijk al zes weken ziek. Overdag gaat wel. s'Avonds koortsig. Ik heb echt spijt van de vaccinaties plus booster. Het heeft mij slecht gedaan. Hiervoor was ik nooit ziek. Wordt hier zeer vervelend van.
VierDrie!
Ben eigenlijk al zes weken ziek. Overdag gaat wel. s'Avonds koortsig. Ik heb echt spijt van de vaccinaties plus booster. Het heeft mij slecht gedaan. Hiervoor was ik nooit ziek. Wordt hier zeer vervelend van.
Dat heet een kater.Ik ben ook nog corona-vrij. Ik was vorige week alleen ziek.
Vijf
Zes.
Zeven!!
Acht!Zeven!!