zwammy
Well-known member
Is een overzicht van alle bijwerkingen die meegenomen zijn in het onderzoek, oftewel een standaardlijst
Dank ga ik lezen.
Wederom negatief getest, ik geloof dat ik vort immuun ben 🎉
Is een overzicht van alle bijwerkingen die meegenomen zijn in het onderzoek, oftewel een standaardlijst
Of het is een dramaqueen
Je heb het al gehad.Dank ga ik lezen.
Wederom negatief getest, ik geloof dat ik vort immuun ben 🎉
Daar heb je nog lang over gedaan.Nou, Brabants kwartierke is een Brabants 4 dagen geworden maar hier ook positief nu.
Om mij heen ook alleen maar positief geteste mensen. GGD hier heeft een percentage positief van meer dan 90%.Gelukkig was het wel een mooi feestje.
Heb er nog steeds een Qatar van.Gelukkig was het wel een mooi feestje.
Als je weet hoe de EU werkt, zou je dat heel normaal vinden.Europees coronabewijs toch verlengd? 'Kabinet speelt met vertrouwen burgers'
Tegen de nadrukkelijke wens van de Tweede Kamer in lijkt het kabinet in Brussel toch te onderhandelen over een Europees coronabewijs. Dat blijkt uit Kamervragen van een flink aantal partijen aan minister Kuipers (Volksgezondheid).www.rtlnieuws.nl
"Blokkerende minderheid"... Ik had er nog nooit van gehoord...
Het RIVM heeft toch allang gezegd dat ze hun berichtgeving toen hebben aangepast terwijl hun analyse anders was?COVID-19 expert claims he was told to 'correct his views' after criticising 'implausible graph' shown during official briefing
Professor Mark Woolhouse, who has been advising the government about infectious diseases for 25 years, says "plain common sense" was a "casualty of the crisis".news.sky.com
Dit zal in NL ook wel gebeurd zijn... Mocht er ooit een parlementaire enquete komen dan ben ik toch heel benieuwd wat zich hier achter de schermen heeft afgespeeld vanaf zomer 2020.
Tegen die tijd zijn we een jaar verder en zal het denk ik ook nog weinig mensen interesseren. Hugo wordt geslachtofferd en Jaap van Dissel gaat met pensioen en daarna gaan we weer verder.COVID-19 expert claims he was told to 'correct his views' after criticising 'implausible graph' shown during official briefing
Professor Mark Woolhouse, who has been advising the government about infectious diseases for 25 years, says "plain common sense" was a "casualty of the crisis".news.sky.com
Dit zal in NL ook wel gebeurd zijn... Mocht er ooit een parlementaire enquete komen dan ben ik toch heel benieuwd wat zich hier achter de schermen heeft afgespeeld vanaf zomer 2020.
Oh jee, beterschap daar!Beetje laat, maar hier is corona waarschijnlijk ook aanbeland. Vrouwlief een positieve sneltest in de teststraat. Morgen naar de GGD.