Ja maar goed, mocht het wel nodig zijn dan moeten we natuurlijk wel gewoon kunnen klagen dat de Overheid niet goed voorbereid was.En zo hebben we ook als sinds jaren een Oorlogswet, voor het geval dat het oorlog wordt. Is toch niet zo raar?
Ja maar goed, mocht het wel nodig zijn dan moeten we natuurlijk wel gewoon kunnen klagen dat de Overheid niet goed voorbereid was.En zo hebben we ook als sinds jaren een Oorlogswet, voor het geval dat het oorlog wordt. Is toch niet zo raar?
Waar moet ik argumenten voor hebben? Jij bent degene die overal het allerergste scenario in ziet en komt met allemaal 'ja maar wat als' gezever aanzetten. Zolang jij dat doet, hoef ik geen argumenten te hebben, je schakelt jezelf wel uit.Toe maar. De weg kwijtgeraakt. Nu me nog even wappie noemen en je kan jezelf weer beter voelen dan mij. Misschien moet je mijn naam nog een keer verbasteren, voelt ongetwijfeld nog beter. Toont ook zo mooi aan dat je geen argumenten meer hebt…
PANIEK.
Het IC opnamegemiddelde is vandaag 19% HOGER dan vorige week woensdag.
Van 11 naar 14.
Ik ga er vanuit dat we binnen 2 weken weer een harde lockdown hebben.
Aan huize De Groene Scout zal het niet liggen. Inmiddels alle 3 plat.Ik ga er vanuit dat we binnen 2 weken weer een harde lockdown hebben.