Coronavirus 2

Kralinger

Administrator
Forumleiding
En zo hebben we ook als sinds jaren een Oorlogswet, voor het geval dat het oorlog wordt. Is toch niet zo raar?
Daarom, zo'n probleem is het niet, het is heel normaal om wetten te hebben die pas van kracht worden in bepaalde situaties, de Oorlogswet is ook een goed voorbeeld. Dikke kans dat er ook dergelijke wetten zijn voor rampen bijvoorbeeld.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Toe maar. De weg kwijtgeraakt. Nu me nog even wappie noemen en je kan jezelf weer beter voelen dan mij. Misschien moet je mijn naam nog een keer verbasteren, voelt ongetwijfeld nog beter. Toont ook zo mooi aan dat je geen argumenten meer hebt…
Waar moet ik argumenten voor hebben? Jij bent degene die overal het allerergste scenario in ziet en komt met allemaal 'ja maar wat als' gezever aanzetten. Zolang jij dat doet, hoef ik geen argumenten te hebben, je schakelt jezelf wel uit.

De Wolf

Well-known member
Polen schaft volgende week ook de meeste coronaregels af. Alleen mondkapjes blijven nog verplicht in OV en publieke binnenruimtes.

De Groene Scout

Well-known member
Ai, is Corona mij 2 jaar bespaard gebleven en denk je dat er weer wat meer mogelijk is; krijg ik het.
Echt vervelend, had de agenda aardig vol staan met leuke dingen.
Dat wordt de komende dagen niet wat; ook echt flink last van keel, neus, hoofdpijn en gewrichten.

Joost

Well-known member
Voor het eerst sinds 23 januari zijn alle groeipercentages in de ziekenhuizen weer eens negatief.
Daar was vandaag ook een spectaculaire daling aangezien er relatief weinig opnames waren en veel ontslagen.

Max

Administrator
Forumleiding
Weer krankzinnig lage ontslagcijfers. De opnamecijfers zijn overigens ook niet hoog. Ik verwacht morgen een vrij zonnige weekupdate. Zelfs op dit soort dagen vliegen we de 1.500 bezette bedden niet meer over. Jammer dat Putin het feestje bederft.

Max

Administrator
Forumleiding
Prima weekcijfers, helaas hebben we weer een ander probleem. Een behoorlijke daling in besmettingen, ziekenhuisopnames en IC opnames. Sinds vrijdag is alles los, dus ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.

Bovenaan