Die heeft 90+% van de bevolking toch sowieso al.Voor de QR code.
Die heeft 90+% van de bevolking toch sowieso al.
Met een positieve zelftest weet je al genoeg. Waarom zou je dan nog langs de GGD gaan
Dat is dus compleet flauwekul wat je hier post. Ik zou het artikel eens gaan lezen als ik jou was. En als je het dan nog niet snapt wat het potentiële gevaar is dan ga je het niet snappen ook…Even zonder flauwekul, wat heb je te verbergen? En nogmaals, wat maakt jou zo belangrijk dat de overheid alles over JMD moet/wil weten.
Ik zie vooral geen echte nadelen eigenlijk
Even zonder flauwekul, wat heb je te verbergen? En nogmaals, wat maakt jou zo belangrijk dat de overheid alles over JMD moet/wil weten.
Ik zie vooral geen echte nadelen eigenlijk
Ik heb het gelezen, er is dus al jarenlang een app in ontwikkeling.Dat is dus compleet flauwekul wat je hier post. Ik zou het artikel eens gaan lezen als ik jou was. En als je het dan nog niet snapt wat het potentiële gevaar is dan ga je het niet snappen ook…
Ja goed, het kan allemaal heel slecht zijn, maar dan kun je over alles wel zo'n discussie gaan voeren. Het zijn de doemscenario's van de JMD's waar ik niks mee kan. We weten allemaal dat de extremen zelden uitkomen en de gevolgen ergens tussen 3 en 8 op een schaal van 10 liggen.
10 Vitesse fans gooien vuurwerk --> Alle uitfans zijn slecht!
490 Vitesse fans gooien geen vuurwerk --> Alle uitfans zijn goed!
Beide stellingen zijn niet waar.
Je kunt best bang zijn voor de gevolgen van zo'n app/pas, maar uiteindelijk weet je niet hoe het zal lopen. Je kunt dat zo negatief maken als je zelf wilt.
En nogmaals, ik heb zelf echt helemaal niks te verbergen en ik denk ook niet dat mijn bankrekening bevroren gaat worden in de nabije toekomst als ik het ergens niet mee eens ben.
Dan kom je echt in Wappie territorium, als dat echt je angst is.