Coronavirus 2

gevegt

Well-known member
Sorry, maar ik kan het niet meer aanzien.
Wat een ongelofelijke zuigers en daarmee ook klootzakken zijn het.

Welterusten.
 

erka

Well-known member
Dissel en Wallinga gaan "een redelijke tijd" uittrekken voor een reactie van het RIVM op het OVV rapport. Denken nog steeds dat ze ermee wegkomen. Helaas werkt dat zo niet bij iets wat politiek gevoelig is.
 

JMD

Well-known member
Tuurlijk gaat ze dat lukken. Het ligt idd politiek gevoelig, dat weet de coalitie ook, dus gaan die de rijen sluiten. Net als op dat voorstel van Omtzigt van afgelopen week.
 

JMD

Well-known member
Echt, lees het morgen nog eens na wat voor een totale onzin je uitkraamt.
Ach, die opmerking van Trudeau staat in ieder geval op beeld...

En hij kan dat 100x proberen goed praten in de minuten erna, maar dat is vergelijkbaar met als Baudet de holocaust ontkend, dat lult hij ook niet meer recht.
 

gevegt

Well-known member
Ach, die opmerking van Trudeau staat in ieder geval op beeld...

En hij kan dat 100x proberen goed praten in de minuten erna, maar dat is vergelijkbaar met als Baudet de holocaust ontkend, dat lult hij ook niet meer recht.
Heb je wel goed geluisterd en weet je van wanneer dit is?

Ondertussen vraag ik mij af waarom er in Ottawa door de demonstranten niet met sneeuwballen gegooid wordt. Of hebben ze daar geen plaksneeuw?
 

gevegt

Well-known member
Wat zouden de overgebleven leden van Rush er van denken dat hun muziek door de luidsprekers schallen?
 

De Wolf

Well-known member
Dissel en Wallinga gaan "een redelijke tijd" uittrekken voor een reactie van het RIVM op het OVV rapport. Denken nog steeds dat ze ermee wegkomen. Helaas werkt dat zo niet bij iets wat politiek gevoelig is.
Jaap wordt binnenkort gewoon met pensioen gestuurd. Dat hebben ze al ingecalculeerd.
 

Joost

Well-known member
Nu maatregelen bijna allemaal weg zijn kijk ik ook minder naar de cijfers.
Toch zijn ze nog wel interessant.

In de ziekenhuizen is de groei eigenlijk wel voorbij en zit het opnamegemiddelde sinds zaterdag weer in de min. Dat was voor het laatst op 24 januari. De krimp in de IC opnames lijkt er juist weer uit te zijn maar met zulke relatief lage aantallen is een paar verschil gelijk groot in effect.

Bij de testen is het verval echt gigantisch. Afgelopen vrijdag slechts 45.000 testen en 25000 positief. Deels natuurlijk omdat de bereidheid om te testen lager is.
 
Bovenaan