gevegt
Well-known member
Wat een discipline hebben die mannen.Oké, nog 1 voor het slapen gaan.
Respect!
Wat een discipline hebben die mannen.Oké, nog 1 voor het slapen gaan.
Zo te zien weer voornamelijk hippies die demonstreren als hobby hebben.Sorry, maar ik kan het niet meer aanzien.
Wat een ongelofelijke zuigers en daarmee ook klootzakken zijn het.
Welterusten.
Kutpolitie daar, te beroerd om een lint uit te rollen.Op die steam was net een bordje te zien aan de zijkant van de stoep met het opschrift "Danger falling ice".
Iedereen loopt er zo langs.
Dat zouden zomaar emigranten uit Nederland kunnen zijn.
Ik zat ook wat beelden te kijken afgelopen week en daar viel me al op dat er weinig vrachtwagenchauffeurs tussen zaten.Zo te zien weer voornamelijk hippies die demonstreren als hobby hebben.
Goed verdienmodel wel, dat demonstreren.
Ach, die opmerking van Trudeau staat in ieder geval op beeld...Echt, lees het morgen nog eens na wat voor een totale onzin je uitkraamt.
Heb je wel goed geluisterd en weet je van wanneer dit is?Ach, die opmerking van Trudeau staat in ieder geval op beeld...
En hij kan dat 100x proberen goed praten in de minuten erna, maar dat is vergelijkbaar met als Baudet de holocaust ontkend, dat lult hij ook niet meer recht.
Ja en ja. Dat laatste zou alleen uitmaken als hij het als puber/dronken student zou zeggen, die zeggen weleens gekke dingen....Heb je wel goed geluisterd en weet je van wanneer dit is?
Oké.Ja en ja. Dat laatste zou alleen uitmaken als hij het als puber/dronken student zou zeggen, die zeggen weleens gekke dingen....
Hoeveel nuttelozen zijn er nog over?Sorry, maar ik krijg er niet genoeg van,
Jaap wordt binnenkort gewoon met pensioen gestuurd. Dat hebben ze al ingecalculeerd.Dissel en Wallinga gaan "een redelijke tijd" uittrekken voor een reactie van het RIVM op het OVV rapport. Denken nog steeds dat ze ermee wegkomen. Helaas werkt dat zo niet bij iets wat politiek gevoelig is.
Genoeg. Maar die staan vaak bij de BLM-demonstraties, maar dan heten het 'helden'...Hoeveel nuttelozen zijn er nog over?