SanMark.
Well-known member
Bestaan die dan ?Wordt er in Nederland voorgelicht welke medicijnen te gebruiken wanneer je Covid hebt?
Bestaan die dan ?Wordt er in Nederland voorgelicht welke medicijnen te gebruiken wanneer je Covid hebt?
ParacetamolBestaan die dan ?
Positief effect op wat? ja het aantal besmettingen. Of sociaal gebied niet echt, al maakt deze ene week op dat gebied niet zoveel uit, zolang het maar bij deze ene week blijft.Had je inderdaad kunnen aankondigen. De school dicht is een van de weinige maatregelen met positief effect. Die winkeltijden beperken werkt juist contraproductief.
Maar goed, ik ben blij dat het stadion wel weer zondag open gaat.
Maar de ongevaccineerde houdt de bedden bezet.
Kom op zeg. Kinderen moeten naar school ze hebben de laatste week van het jaar juist de leuke dingen.Had je inderdaad kunnen aankondigen. De school dicht is een van de weinige maatregelen met positief effect. Die winkeltijden beperken werkt juist contraproductief.
Maar goed, ik ben blij dat het stadion wel weer zondag open gaat.
Hmm daar had je toch heel wat uitgestelde operaties van kunnen doenHmm dan hadden we al gauw een of twee dagen later dezelfde maatregelen kunnen nemen.
DeSpeld.nl ?Na een positieve test wordt je ook verwezen naar de informatiebrieven.
Daar staan onder andere de leefregels in;
Bekijk bijlage 761413
Echt, wie verzint dit?
Joh, het gaat echt helemaal nergens over. Als je Maurice de Hond dan niet serieus neemt, dan toch in elk geval het WHO, zou je zeggen. En die roepen dat ook al vanaf juli 2020 op basis van modelstudies. Maar dat we in Nederland de officiele cijfers en onderzoeken van buiten de landsgrenzen niet serieus nemen, dat bleek wel vaker. Bijvoorbeeld toen Kuzu in een kamerdebat verwees naar de officiele cijfers rondom de effectiviteit van de vaccins, zoals gepubliceerd op de website van het CDC (Amerikaanse RIVM). Werd letterlijk gezegd, "die cijfers kloppen niet". Eigenwijze donders zijn we hier.Iets wat Maurice de Hond al 2 jaar geleden zei en toen werd aangesproken als loi onderzoeker. Tsja.
Bij de vorige persconferentie was het de eerste keer dat ze het over ventileren hadden en dat het belangrijk was. Ik weet niet of het eigenwijze donders zijn of dat ze een dubbele agenda hebben of geen gezichtsverlies willen lijden omdat ze eerst op een ander spoor zaten ?
En gevaccineerd ?Het is gewoon helemaal kut jongens…
Ik ben inmiddels al twee keer positief getest… laatste keer ook best ziek geweest,
game on 🤟🏿
Inderdaad ze konden niet anders. Alleen staat dat natuurlijk ook weer haaks op vele andere maatregelen die ze hebben genomen.Dat was specifiek op vraag van Wilders die in het voorgaande debat had geklaagd. Er was wel een icoontje bijgekomen op vraag van de kamer maar Rutte had er nog geen woord over gezegd. Rutte heeft toen aangegeven in de kamer er de volgende persconferentie aandacht aan te besteden.