SanMark.
Well-known member
Ik mis de optie ik laat mij prikken want ik wil darten en kijk wel hoe de vlag er over 10 jaar bij hangt.
Ik mis de optie ik laat mij prikken want ik wil darten en kijk wel hoe de vlag er over 10 jaar bij hangt.
Ik heb ten minste de prikjes genomen. Ook omdat ik van de wetenschap ben en niet van het doemdenken.Ik mis de optie ik laat mij prikken want ik wil darten en kijk wel hoe de vlag er over 10 jaar bij hangt.
Dit vind ik wel een vreemde redenatie., en ik had mij in het begin van de corona crisis ook voorgenomen om twee keer op zij te stappen en bij een 3de of 4de keer mij te laten vaccineren.
Je hebt gradaties inderdaad, bij ons van de week een jongentje naar een ander team gestuurd (uit de selectie) ivm gedrag vader.Nou vind ik ouders niet langs de lijn niet heel erg hoor
Je hebt gradaties inderdaad, bij ons van de week een jongentje naar een ander team gestuurd (uit de selectie) ivm gedrag vader.
Elke keer als ik dit lees moet ik lachen en kan ik dit bijna niet geloven. Des te sneuer dat het dus echt gebeurt.
Nou idd. Het gaat om een team onder de 8 en het jongetje wilde graag keepen elke keer (we hebben geen vaste keeper) afgesproken met moeder en dat was geen probleem. Maar toen kwam vader om de hoek kijken en die daarvan mocht hij niet keepen, uitgelegd dat wij gaan rouleren maar dat het wel was afgesproken. En toen ging de vader de hoofdtrainer bedreigen.Elke keer als ik dit lees moet ik lachen en kan ik dit bijna niet geloven. Des te sneuer dat het dus echt gebeurt.
Jazeker het gaat niet meer om wat een kind wilt blijkbaarjezus, wat tragisch
Dat bleek niet uit die andere tekst.Ik heb ten minste de prikjes genomen. Ook omdat ik van de wetenschap ben en niet van het doemdenken.
Wat Baudet en herstel.nl aan het begin van de crisis wilden doen zeg maar.1g, 2g, 3g en wel of niet voor medische gevallen een uitzondering maken heeft allemaal een bepaalde mate van effect op de hoeveelheid ziekenhuisgevallen. Alles voor iedereen gelijk betekent heel veel ingrijpende maatregelen. Meer beperkingen in de populatie betekent meer vrijheden. Geen enkele oplossing is ideaal.
We kunnen lacherig doen over het langs de deuren gaan, maar als je de ziekenhuiscijfers bekijkt en kijkt waar deze mensen vandaan komen dan kun je op zich gericht achter een groep aan gaan. Het heeft meer effect om de vaccinatiegraad onder 40/50+ te verhogen dan onder tieners. Ja in theorie zouden kinderen natuurlijk bij die categorie wonen. Maar een directere methode dan die mensen prikken is er niet. Op basis van de statitieken qua gewone en IC opnames weet je precies waar je moet zijn.
Wel om op de IC terecht te komen. Maar ze kunnen wel gemakkelijk ouderen of andere mensen uit risico-groepen besmetten.
| Verpleegafdeling | | IC | |
0-29 | 74 | 5% | 7 | 3% |
30-39 | 83 | 6% | 18 | 8% |
40-49 | 86 | 6% | 18 | 8% |
50-59 | 149 | 11% | 35 | 15% |
60-69 | 230 | 17% | 73 | 32% |
70-79 | 341 | 25% | 64 | 28% |
80+ | 421 | 30% | 12 | 5% |
Totaal | 1384 | 100% | 227 | 100% |