Ik vind het vreemd dat de verschillen tussen een erkend research bureau zo verschillen met een poll. Ik vind het bijzonder dat alle kanalen laten zien dat er vooral heel veel weerstand is tegen bepaalde onderzoeken en dat erkend research bureau altijd weer net andere resultaten laat zien.dus je laat een erkend researchbureau onderzoek doen. Een representatief onderzoek dus. En je gaat dat vergelijken met een poll op een website….
Ik vind het vreemd dat de verschillen tussen een erkend research bureau zo verschillen met een poll. Ik vind het bijzonder dat alle kanalen laten zien dat er vooral heel veel weerstand is tegen bepaalde onderzoeken en dat erkend research bureau altijd weer net andere resultaten laat zien.
Daar heb ik vraagtekens bij. Ik moet ook zeggen dat ik bij polls niet meer wantrouwen heb dan bij zo'n onderzoek. Of is het penal van 1 vandaag of hart van Nederland ook representief?
Hun grootste opdrachtgever is de NPO/overheid, en zoals al eerder gezegd elk onderzoek/uitkomst past precies in het straatje van de overheidMaar goed, dat research panel zal wel de werkelijkheid zijn dan, heb ik een vertekend beeld. Ook prima.
Daarom zei ik ook wat moet je nu geloven, het zijn 2 uitersten.Gerust, maar een interpolletje er tegenover zetten is ook lachwekkend.
De NPO / NOS sowieso niet. Die worden gestuurd door de regering.Daarom zei ik ook wat moet je nu geloven, het zijn 2 uitersten.
Dus mensen die zich niet kunnen vaccineren om medische redenen krijgen wel een coronapaspoort voor de 2g en mensen die zich niet willen vaccineren krijgen er geen. Wat is dan het nut van die 2g, dat is dan toch gewoon pesten en drammen lijkt me?
Ja maar dat had je al een jaar geleden mee kunnen beginnen maar toen mocht er niet over gesproken worden want toen was het discriminatie. We zouden als land wel een stuk verder zijn geweest als we daar toch eens van af zouden stappen en gewoon rationeel gaan nadenken hoe je de ic leger krijgt.
Man, 50+, overgewicht, niet westerse achtergrond.
Ga dan achter die 4 zaken aan voordat je begint over kinderen vaccineren lijkt me.
Ok, maar ik word hier aangesproken als ik zeg: Is het dan echt zo fout om te zeggen: We hebben nu twee of drie keer zonder dwang iedereen geprobeerd aan een vaccin te krijgen, dat werkt niet goed en het gaat ook niet de goede kant op met de cijfers --> Of je laat je prikken, of je blijft thuis.Eens. Je gaat gewoon profileren op basis van risico. Jij noemt nu het eerste risicoprofiel met waarschijnlijk de hoogste prioriteit. Zo kun je daarna doorpakken op de volgende risicoprofielen. Ik kan mij voorstellen dat kinderen ergens onderaan staan.