Waarom die lui uit Staphorst niet?Dat een paar gereformeerden uit Staphorst niet willen kan ik mij nog in vinden.
Die andere lui mogen wat mij betreft op het vliegtuig naar China gezet worden.
Waarom die lui uit Staphorst niet?Dat een paar gereformeerden uit Staphorst niet willen kan ik mij nog in vinden.
Eigenlijk zouden mensen die niet gevaccineerd willen worden gewoon doodgeschoten moeten worden. Heb je ook al dat gezeik niet.
Net alsof je in een rustige supermarkt veel kans maakt om besmet te raken. Daarvoor moet je toch echt langere tijd dicht bij iemand in de buurt zijn.Je bent toch niet alleen op deze wereld of wel dan?
Net alsof je in een rustige supermarkt veel kans maakt om besmet te raken. Daarvoor moet je toch echt langere tijd dicht bij iemand in de buurt zijn.
Er zijn ook mensen die bij het dragen van een mondkapje in paniek raken omdat ze ooit mishandeld zijn of iets dergelijks. Moeten die dan dagelijks aan zo'n traumatische gebeurtenis herinnerd worden?Als je zo stervensziek bent dat je geen mondkapje meer op kunt hoef je ook niet meer te eten wat mij betreft.
Hehe, Zwammy wordt eindelijk verstandig. Ik zou ze persoonlijk liever ophangen aan een vleeshaak maar goed, details.
Er zijn ook mensen die bij het dragen van een mondkapje in paniek raken omdat ze ooit mishandeld zijn of iets dergelijks. Moeten die dan dagelijks aan zo'n traumatische gebeurtenis herinnerd worden?
Die kun je toch ook doodschieten?Ja, dat moeten ze nog even verder uitwerken hoe ze het gaan doen. Mensen met trauma moeten gewoon verkracht worden, dan denken ze niet meer aan het oude trauma.
Gratis? Waar kan ik mij aanmelden?Dat een paar gereformeerden uit Staphorst niet willen kan ik mij nog in vinden.
Ja, waarmee? We moeten nu al pang pang roepen
Waar zie je dat dan?De LCPS cijfers van vandaag zijn prima. Opnames en bezetting in het ziekenhuis ten opzicht van een week terug dalen flink.
Gratis? Waar kan ik mij aanmelden?
Vergeet je nog even het vondelpark wat een paar keer leeg geveegd moest worden om onze gezondheid te kunnen blijven garanderen.Waar zijn die massale besmettingen nav het feest van Cambuur en koningsdag?
Waar zijn die massale besmettingen nav het feest van Cambuur en koningsdag?
Waar zie je dat dan?