Mario
Well-known member
Testen als je geen klachten heb wel.Dus handen wassen, 1,5 meter afstand houden en testen is allemaal onzin?
Testen als je geen klachten heb wel.Dus handen wassen, 1,5 meter afstand houden en testen is allemaal onzin?
Tsja, je kunt er van maken wat je wil maar feit is dat alles blijft stijgen.Haha op de dag dat we gaan versoepelen zijn de opnames plotseling zo hoog dat alle daling weer is goedgemaakt.
Oh jij legt de lat wel heel hoog.Dus ze zijn alle 40k negatief getest?
Je mag maar met één ander persoon aan een tafel zitten op het terras. Maar wat als ik nou met m'n vriendengroep 10 tafels reserveer en dat we om het kwartier doorwisselen?
Dan ben je snel dronken.Je mag maar met één ander persoon aan een tafel zitten op het terras. Maar wat als ik nou met m'n vriendengroep 10 tafels reserveer en dat we om het kwartier doorwisselen?
Dan ben je snel dronken.
Indrinken doe je dan dus vanaf 9.00 uur met je maten.Dat ga ik sowieso wel worden. Hahaha, die Rutte op de persconferentie: "dan kunnen mensen om een uurtje of 5 een biertje nemen en dan gaan ze om 6 uur weg". Lieverd, om 12:01 heb ik mijn eerste biertje te pakken. En ik denk dat ik niet de enige ben.
Indrinken doe je dan dus vanaf 9.00 uur met je maten.