Coronavirus 2

Joost

Well-known member
Haha op de dag dat we gaan versoepelen zijn de opnames plotseling zo hoog dat alle daling weer is goedgemaakt.
 

Eef de Kip

Well-known member
IC bezetting stijgt al vanaf eind februari, ziekenhuisbezetting ook. Af en toe een dag met een lichte daling maar als ik op het dashboard kijk zie ik een lijn die eerder omhoog gaat dan omlaag.
Dus ik begrijp niet zo goed waarom het hoogtepunt achter ons ligt, laat die getallen nou eerst is een week consequent dalen, misschien dat we dan iets meer kunnen concluderen maar vooralsnog zie ik het niet,
 

De Wolf

Well-known member
Ik denk dat heleboel mensen nog steeds ’s-avonds bij elkaar gaan zitten. Misschien zelfs meer omdat je niet meer om 10 uur thuis hoeft te zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Je mag maar met één ander persoon aan een tafel zitten op het terras. Maar wat als ik nou met m'n vriendengroep 10 tafels reserveer en dat we om het kwartier doorwisselen?
 

Hankie

Well-known member
Je mag maar met één ander persoon aan een tafel zitten op het terras. Maar wat als ik nou met m'n vriendengroep 10 tafels reserveer en dat we om het kwartier doorwisselen?

Een soort van Super League op het terras? Ik denk dat het in eerste instantie een goed idee blijkt, maar bij een beetje tegenstand blijken het je vrienden niet te zijn.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dan ben je snel dronken.

Dat ga ik sowieso wel worden. Hahaha, die Rutte op de persconferentie: "dan kunnen mensen om een uurtje of 5 een biertje nemen en dan gaan ze om 6 uur weg". Lieverd, om 12:01 heb ik mijn eerste biertje te pakken. En ik denk dat ik niet de enige ben.
 

gevegt

Well-known member
Dat ga ik sowieso wel worden. Hahaha, die Rutte op de persconferentie: "dan kunnen mensen om een uurtje of 5 een biertje nemen en dan gaan ze om 6 uur weg". Lieverd, om 12:01 heb ik mijn eerste biertje te pakken. En ik denk dat ik niet de enige ben.
Indrinken doe je dan dus vanaf 9.00 uur met je maten.
 
Bovenaan