Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Zou het in dat soort landen niet handiger zijn juist een dagklok te hebben tijdens de Ramadan?
 

gevegt

Well-known member
Bij Marus Lanz ( ZDF ) een leuke discussie hoe en waarom het in Duitsland helemaal uit de hand dreigt te lopen.
 

gevegt

Well-known member
We mogen weer! :love:

Verpleeghuizen waar zeker 80 procent
van de bewoners is gevaccineerd tegen
corona,kunnen de coronamaatregelen
versoepelen.Het kabinet heeft het OMT-
advies hierover overgenomen.

Volledig gevaccineerde bewoners kunnen
op hun eigen kamer een of meer vaste
bezoekers ontvangen,zonder mondkapje en
zonder 1,5 meter afstand.Knuffelen mag
dus weer.De bezoekers moeten dan wel
negatief getest of gevaccineerd zijn.

Ook kunnen bewoners in grotere groepen
samenkomen en mogen er meer kappers en
vrijwilligers aan het werk.Wel moet per
verpleeghuis worden beoordeeld of de
versoepelingen verantwoord zijn.
 

De Wolf

Well-known member
Heel goed, scheiding van Kerk en Staat.

Kan Nederland nog wat van leren.

Van mij mogen ze ook het vaccinatiepaspoort vanaf eind juli invoeren. Ben je niet gevaccineerd mag je niet naar festivals, de kroeg, pretparken, musea etc.
 

zwammy

Well-known member
Haha prima idee. Ben je gezond, spuit wat in je lichaam om te mogen leven. Wel even ook laten inspuiten voordat je de supermarkt in mag, oh nee, daar word wel afstand gehouden 🎉🎉
 

Mario

Well-known member
Eerst een spuit, anders mag je niet mee doen aan deze samenleving. Geen spuit dan eerst in de file bij de teststraat voordat je een dagje uit mag. Ik vrees wel dat ik zo’n paspoort nodig heb om naar het buitenland te mogen.
 

zwammy

Well-known member
Prima, betaal ik ook geen belasting meer voor allerlei randzaken want daar doe ik niet aan mee. Hoewel als ik met spuit naar NAC moet ram ik ook alle 90 jarige weg die staan te wachten dus hypocriet ben ik zeker.
 

De Wolf

Well-known member
Ik vraag mij wel af of het OMT voor versoepelingen gaat. In Rotterdam kunnen de ziekenhuizen het niet aan. Duitsland is zelfs voor een strengere lockdown. Ik denk dat ze toch een maandje wachten tot het wat rustiger is.
 

De Groene Scout

Well-known member
Wel weer fraai die tegenstrijdigheid. De Jonge met de aankondiging van versoepelingen, maar blijkbaar heeft hij weer voor de beurt gesproken, want de OMT-mensjes vinden dat helemaal geen goed idee.
 
Bovenaan