Ben het er ook mee eens, maar heb heel wat jaren terug al besloten om me vooral niet druk te maken om wat ik toch niet kan veranderen. Daar valt dit zeker onder.
Plus dat een nieuw huis, kind, nieuwe baan in het corona jaar voor genoeg afleiding gezorgd hebben dus wellicht dat ik het daarom sowieso minder voel.
Merkel heeft een fout gemaakt en neemt daar alle verantwoording voor. Met Pasen dus geen lock down.Het is in Duitsland trouwens ook aardig hommeles nu de maatregelen zijn verscherpt. Ongeveer dezelfde klachten als hier, met de toevoeging de extra down lock met Pasen en de kerken die zeer dringend worden verzocht met passen de deuren dicht te houden.
Ze heeft de massale kritiek onderschat.Welke fout heeft ze gemaakt dan? Gebagatelliseerd wat de gevolgen zouden zijn om met Pasen het zo dicht te gooien?
Mwah, toen België in november dicht ging volgden wij ook niet.En Belgie gaat weer volledig dicht dus wij zullen aanstaande maandag wel volgen.
De Duitse regering gaat onderzoeken of ze het kunnen verbieden.Duitsers boeken massaal voor een vakantie naar hun lievelingseiland Mallorca.
Ik ben benieuwd hoe dat er na een week of zes uitziet.
En Belgie gaat weer volledig dicht dus wij zullen aanstaande maandag wel volgen.
Mwah, toen België in november dicht ging volgden wij ook niet.
Nee hoor dat maakt je geen wappie. Hier mag van mij flink herrie over geschopt worden. Zorg dat de planning en logistiek gewoon goed in orde is en prik allen 60+ de komende weken.
Wappie ben je bij het ontkennen van corona en de complottheorieën zoals BBB en Great Reset.
Maar wel gewoon in afwachting van de uitslag op de Binnenhof!Ollongren positief getest...
Wat is het probleem? Ze had geen klachten en is enkel preventief getest.Maar wel gewoon in afwachting van de uitslag op de Binnenhof!
De fik erin!!!Maar wel gewoon in afwachting van de uitslag op de Binnenhof!