JMD
Well-known member
Er zijn ook zat erkende virologen en gezondheidswetenschappers die vraagtekens zetten bij lockdowns e.d..Dat doen zelfverklaarde virologen. Het meest gevaarlijk in deze crisis omdat mensen hun gaan volgen
Er zijn ook zat erkende virologen en gezondheidswetenschappers die vraagtekens zetten bij lockdowns e.d..Dat doen zelfverklaarde virologen. Het meest gevaarlijk in deze crisis omdat mensen hun gaan volgen
Er zijn ook zat erkende virologen en gezondheidswetenschappers die vraagtekens zetten bij lockdowns e.d..
Zodra een viroloog beweerd dat afstand houden, handen wassen en thuisblijven niet werkt, moet hij/ zij/het zichzelf onmiddellijk een kogel door het hoofd jagen.Er zijn ook zat erkende virologen en gezondheidswetenschappers die vraagtekens zetten bij lockdowns e.d..
En als je Zuid-Dakota vergelijkt met Nederland qua bevolkingsdichtheid?De staten in de VS met de grootste hoeveelheid doden per 100.000 inwoners zijn staten met flinke lockdowns.
De staten zonder lockdown staan onderaan die lijst.
Oke, hoor ik je zeggen, dat kan met de verschillende typen staten te maken hebben (veel inwoners/weinig inwoners enz).
Doen we Noord- en Zuid Dakota. 2 ongeveer even grote staten met ongeveer evenveel inwoners. Klimatologisch vergelijkbaar.
Noord Dakota zit al een jaar potdicht, Zuid Dakota sinds het najaar compleet open, en toch bijna geen verschil tussen aantallen doden en besmettingen.
Nee, je moet Noord Dakota vergelijken met Zuid Dakota.En als je Zuid-Dakota vergelijkt met Nederland qua bevolkingsdichtheid?
Tsjechie was toch zeer streng in het begin ?Hoe ging het ook alweer in het qua maatregelen relaxte Tsjechië?
Je bent er nogal trots op.Zo vandaag weer een prima verjaardag gevierd in de buitenlucht, happie , drankje , vuurtje en het was weer gezellig.
Dat gaan we de komende maanden nog wel vaker doen.
Tsjechie was toch zeer streng in het begin ?
Ach het zijn de uitjes en lichtpuntjes van het afgelopen jaar , wbt mensen spreken en wat gezelligheid om je heen.Je bent er nogal trots op.
Jep. Hun eerste golf was pas in oktober.Tsjechie was toch zeer streng in het begin ?
Ze zitten sinds half oktober daar in de penarie.In de maanden voor de huidige penarie niet.
Dat gun ik je van harte.Ach het zijn de uitjes en lichtpuntjes van het afgelopen jaar , wbt mensen spreken en wat gezelligheid om je heen.
Jep. Hun eerste golf was pas in oktober.
Conclusie dus: er zijn landen met strikte lockdowns waar het niet goed gaat, maar ook waar het wel goed gaat.
En er zijn landen zonder (of met lichte) lockdowns waar het niet goed gaat, maar ook waar het wel goed gaat.
Wie bang leeft zal bang sterven. Met gezond verstand kan er best wel veel.Dat gun ik je van harte.
Zelf doe ik alles op afstand met als wekelijks hoogtepunt via de videotelefoon een quiz met mijn dochter en haar vriendin.
Dichter bij elkaar komen we helaas niet sinds de lock down.
Klopt. Daarom snap ik de mensen die zo blindelings lockdowns als enig juiste middel adverteren ook niet.Kortom; er is geen perfect beleid en nergens gaat het helemaal goed. Fijn dat je het zelf al zegt.
Mee eens. Helaas zijn er dus te veel mensen die niet het gezond verstand gebruiken.Wie bang leeft zal bang sterven. Met gezond verstand kan er best wel veel.
Jep.Wie bang leeft zal bang sterven. Met gezond verstand kan er best wel veel.
Dat is een aanname , waarom zou het niet aan andere dingen liggen ?Vandaar dat de cijfers weer omhoog lopen.