Kunnen ze niet even 1 week wachten. We moeten nog tegen PSV a.s. zondag.Ook wij stoppen twee weken met AZ.
Volgens jou is dat onmogelijk?Het is zo langzamerhand echt hilarisch. Nog geen 24 uur geleden staat Hugo De Opperprutser nog te verkondigen dat er geen aanleiding is om tijdelijk te stoppen en binnen 1 dag zijn de medische inzichten blijkbaar ineens zo veranderd dat er wel een pauze komt.
Ik vraag me echt af hoe dat dan gaat daar in het Politburo.
Wat is er zo toevallig?Om 23 uur savonds een persberichtje eruit. Het is allemaal zo toevallig.
Was het al eerder bekend?Dat het pas zo laat word bekendgemaakt.
Maar wat maakt het dan toevallig dat de CBG nu met het advies komt?Uiteraard, anders stoppen 12 landen er niet mee. Benieuwd wat die morgen tegen van haga zegt die hij een paar dagen geleden nog zo schoffeerde toen hij iets over het vaccin zei.
Jullie weten ook niet wat je nu wel en niet kan zeggen hé.
Het staat je geheel vrij om van alles te roepen hoor, ik vraag me alleen af waarom het de schuld is van dat meisje en wat de vergelijking is maar misschien is me iets ontgaan.
Maar wat maakt het dan toevallig dat de CBG nu met het advies komt?
Ik ben nu wel heel benieuwd wat die nieuwe inzichten uit Denemarken en Noorwegen zijn dan.
Dat heb je mij dan ook nooit horen zeggenPolitie doet nooit iets fout hé,
heerlijk kort door de bocht, zoals het hier gebruikelijk is.
Mij ook, er bestaat toch zoiets als voortschrijdend inzicht?De Jonge: AstraZeneca-vaccin is veilig, pauzeknop uit voorzorg ingedrukt
Afspraken die al gemaakt zijn voor inentingen met het AstraZeneca-vaccin worden afgezegd tot en met 28 maart.nos.nl
Lijkt me een heel plausibel verhaal.
Jep. EN ik meende juist gisteren of zaterdag gehoord te hebben dat na onderzoek was gebleken dat er niks mis was met het AZ-vaccin en dat men juist in de landen waa het gestopt was men weer ging beginnen...Hij is natuurlijk te laat