Oke. Dan verschillen wij daarover van mening. Ik vind het dan namelijk ook niet gepast. (ik heb het dan over supporters die zich normaal gedragen natuurlijk, als ze de omgeving slopen dan is het wat anders)
Zit je eindelijk eens aan de zuip?Oke. Dan verschillen wij daarover van mening. Ik vind het dan namelijk ook niet gepast. (ik heb het dan over supporters die zich normaal gedragen natuurlijk, als ze de omgeving slopen dan is het wat anders)
Cola...Zit je eindelijk eens aan de zuip?
Hoolie!Cola...
Wauw..Dat vrouwtje dat in Engeland is vermoord door die politie agent heeft het er ook zelf naar gemaakt.
Dat is het punt juist, dat doen ze al.
Mmmm, dat politiebusje doet imo weinig fout (remt uit alle macht), maar waarom zo'n "stille" die vrouw moet duwen precies in de lijn van de auto snap ik niet...
Even voor degenen die hier alles van de politie goed praten onder het mom van: 'hadden ze maar weg moeten gaan'. Ik neem aan dat jullie het dan ook goed vinden als ME/Politie op deze manier gaat reageren bij voetbalduels (als er weer publiek is)?
Dus terwijl de supporters na afloop nog een biertje doen dat dan de politie gaat zeggen: 'jullie moeten nu weg' en dat als dat dan niet gebeurt dat de politie dan gewoon dwars door de supporters heen mogen rijden, enz.
Vind ik wel een heel rare vergelijking van jou, maar als die supporters dan ook de regels overtreden en de bevelen van de politie niet opvolgen, waarom niet?
Mmmm, dat politiebusje doet imo weinig fout (remt uit alle macht), maar waarom zo'n "stille" die vrouw moet duwen precies in de lijn van de auto snap ik niet...
Even voor degenen die hier alles van de politie goed praten onder het mom van: 'hadden ze maar weg moeten gaan'. Ik neem aan dat jullie het dan ook goed vinden als ME/Politie op deze manier gaat reageren bij voetbalduels (als er weer publiek is)?
Dus terwijl de supporters na afloop nog een biertje doen dat dan de politie gaat zeggen: 'jullie moeten nu weg' en dat als dat dan niet gebeurt dat de politie dan gewoon dwars door de supporters heen mogen rijden, enz.
Omdat als de regel die overtreden wordt 'ze gingen niet weg' is, (of dat nou supporters zijn of protesterende mensen) dat imo niet dit geweld rechtvaardigt. Dat doet het wel bij die idioten die stokken gooien naar de politie of vuurwerkpijlen afsteekt. Die mag je van mij keihard aanpakken.Vind ik wel een heel rare vergelijking van jou, maar als die supporters dan ook de regels overtreden en de bevelen van de politie niet opvolgen, waarom niet?
Tja en de debielen en 'goedwillende' mensen staan door elkaar dus je kan het nooit goed doen.Omdat als de regel die overtreden wordt 'ze gingen niet weg' is, (of dat nou supporters zijn of protesterende mensen) dat imo niet dit geweld rechtvaardigt. Dat doet het wel bij die idioten die stokken gooien naar de politie of vuurwerkpijlen afsteekt. Die mag je van mij keihard aanpakken.
En sorry hoor, een plein/veld ontruimen kan je ook doen zonder dit idiote machtsvertoon. (en nogmaals, dan heb ik het niet over die debielen die zelf geweld gebruiken)
Toch wel opvallend, terwijl je zelf de regels ook aan je laars lapt.Tja en de debielen en 'goedwillende' menssn staan door elkaar dus je kan het nooit goed doen.
Maar de mensen die geen geweld gebruiken, kiezen er wel voor om er te blijven staan. Dan neem je toch een bepaald risico? Als de politie dan paar keer vraagt om weg te gaan en met de mensen in gesprek te gaan en je het dan niet doet. Tja, dan ben je ook wel naïef en dom hoor. En dan achteraf de jank filmpjes op het internet plaatsen en maar klagen. Ben daar zo klaar mee.
Vertel?Toch wel opvallend, terwijl je zelf de regels ook aan je laars lapt.
Jij houdt je toch ook niet aan de regels?Vertel?
Dat is lastig inderdaad, zeker. Maar je kan toch iemand die een vuurpijl afschiet wel van iemand die rustig wegloopt (of even blijft staan) onderscheiden?Tja en de debielen en 'goedwillende' mensen staan door elkaar dus je kan het nooit goed doen.
zo dan.Dat vrouwtje dat in Engeland is vermoord door die politie agent heeft het er ook zelf naar gemaakt.
zo dan.
Ook wij stoppen twee weken met AZ.