Volgens mij zijn er geen kogels meer.Moeten ze 'm maar gewoon kapot schieten.
En komt ook (volgens het ministerie op verzoek van de sectoren) de QR-code weer terug. Terwijl die sectoren van niks weten, en dat ding kwijt wilden (Koninklijke Horeca Nederland gaf aan dat ze 2 dingen echt niet meer wilden: QR-code en vaste zitplaatsen)...We hebben niet 1 routekaart, we hebben nu 27 mastregelenladders!!
Daarin wordt per sector aangegeven wat de maatregelen en adviezen per situatie is. Zo wordt de visserij aangeraden thuis te werken als we in oranje zitten.
Het zal mij niks verbazen dat dat inderdaad de reden is...Hebben ze niet gewoon willen luisteren naar de Raad van State, die vindt dat men de noodwet weer moet volproppen met niet werkende maatregelen?
China Covid: Quarantine bus crash kills 27 and injures 20
The bus overturned en route to an isolation facility, sparking anger over China's zero-Covid policy.www.bbc.com
Welk bericht van de who bedoel je?Daarom snap ik de positieve berichtgeving van WHO niet. China blijft vasthouden aan hun beleid en dit blijft voortslepen. Gezien het verkeer in China verbaast het mij dat het niet vaker misgaat.