Jolande Sap is ook weer aan een nieuw baantje geholpen...
Aantal corona-infecties stijgt: ‘Moeilijk te voorspellen of we aan vooravond van nieuwe golf staan’
Om open te kunnen blijven als het coronavirus weer opleeft, komen er per branche ‘maatregelenladders’: van lichte ingrepen - looproutes en spatschermen - tot zware restricties, zoals het coronatoegangsbewijs. Voor een bredere blik op de crisisaanpak wordt ex-GroenLinks-leider Jolande Sap...www.ad.nl
Wie hoort er eigenlijk allemaal bij het kartel?Het is maar goed dat er geen kartel bestaat in Nederland en iedereen gewoon op z'n kwaliteiten binnen gehaald wordt 👍👍
Met inhethoekje gaat het best goed. Hij heeft nog steeds wat last van long covid, maar dat gaat gelukkig steeds beter. Hij is volgens mij weer (zo goed als) volledig aan het werk.Mick Jagger is positief getest, concert van de Rolling Stones in de JC Arena afgelast.
Over de Stones gesproken : Hoe zou het trouwens met Inhethoekje zijn?
Kartel=baantjescarrousel. Stop de tijd 🙂Wie hoort er eigenlijk allemaal bij het kartel?
Sowieso Maurice Steijn en Matthijs Manders.Wie hoort er eigenlijk allemaal bij het kartel?
Waar staat dat?Waarom denk jij dat als je prikken haalt dat je dan immuun bent?
Vooral het lezen en invullen van jullie denk ik.Ok, dan zal dat wellicht het probleem zijn.
ok dan vraag ik me nog steeds af wat je met die 16 prikken opmerking bedoelde. Misschien moet je het nog beter uitleggen anders.Vooral het lezen en invullen van jullie denk ik.