Eef de Kip
Well-known member
Ok, dus ik begrijp dat je het eens bent met het beleid dat iedereen zoveel mogelijk gevaccineerd moet worden?Hoe meer prikken hoe veiliger, het is geen hogere wiskunde.
Ok, dus ik begrijp dat je het eens bent met het beleid dat iedereen zoveel mogelijk gevaccineerd moet worden?Hoe meer prikken hoe veiliger, het is geen hogere wiskunde.
Ik ben nooit sarcastisch.Gap, ik ben autist, maar zelfs ik zie dat dit sarcastischer is dan de standvastigheid van no rondom het weekendvoetbal.
Zeker weten, heb m'n 2e booster al gehaald van de week, jij ook al?Ok, dus ik begrijp dat je het eens bent met het beleid dat iedereen zoveel mogelijk gevaccineerd moet worden?
Wappie!!Nee hoor, in januari mijn 1e en ik heb nog geen uitnodiging voor de 2e gekregen en betwijfel ik ik die ga nemen.
Het is wachten op een nieuwe persconferentie met bijbehorend waarschuwend vingertje. Alle cijfers stijgen weer.
Niet vreemd opkijken dat hij gaat lekken en voortijdig opstapt.PvdA'er Arib voorzitter parlementaire enquête corona, ook FvD in commissie
PvdA-Kamerlid en oud-voorzitter van de Tweede Kamer Khadija Arib wordt de voorzitter van de commissie die de parlementaire enquête over de coronacrisis gaat voorbereiden. Dat melden bronnen aan de politieke redactie van RTL Nieuws. Naast de PvdA nemen ook VVD, D66, PVV, CDA, Forum voor...www.rtlnieuws.nl
Briljante samenstelling van de corona-enquetecommissie.... Van Houwelingen, hoe verzin je het...
Die heliumkleuter is toch die Van Houwelingen?Peppie......ik weet niet wie ik erger vind, Peppie of die heliumkleuter.
Dit gaat me toch een theater worden waar een paard de hik van krijgt.
Ja dat zit er weer dik in. Al die kneuzen die achteraf precies weten wat er had moeten gebeuren kunnen los gaan.Peppie......ik weet niet wie ik erger vind, Peppie of die heliumkleuter.
Dit gaat me toch een theater worden waar een paard de hik van krijgt.
Die lui misdragen zich stelselmatig in de Kamer. Dat clubje is een regelrechte schande.Ja dat zit er weer dik in. Al die kneuzen die achteraf precies weten wat er had moeten gebeuren kunnen los gaan.
Van Meijeren is de heliumkleuter.Die heliumkleuter is toch die Van Houwelingen?
Maar dat is toch altijd bij een parlementaire enquete? Dat is toch achteraf kijken wat er had moeten gebeuren?Ja dat zit er weer dik in. Al die kneuzen die achteraf precies weten wat er had moeten gebeuren kunnen los gaan.