Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Voor 95% is het tegenwoordig gewoon een soort van griepje. Voor die andere 5% heeft het een beetje risico.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is wachten op een nieuwe persconferentie met bijbehorend waarschuwend vingertje. Alle cijfers stijgen weer.

Tsja, beter dat je nu weer wat resistentie opbouwt, dan dat we in oktober pas gaan beginnen.

Van mijn werk hoorde ik dat een groep van 60/70 heidagen hadden en na afloop gingen de geluiden op van 8-10 besmettingen. Een week later was het bedrijfsfeest, dus al de mensen van de heisessie hebben het bedrijfsfeest gemist.

Dat bedrijfsfeest was afgelopen donderdag, dus aan ventilatie geen gebrek, je stond 90% van de tijd buiten en alle binnenruimtes waren ook grotendeels open van de zijkanten. Of het inzetten van bussen naar de evenementenlocatie handig is geweest zullen we wel merken. Zelf was ik op de fiets.
 

JMD

Well-known member
Dat laatste (van die deals met PvdA/GL enz) was allang bekend, kwam werkelijk geen kritische vraag van hen af toen... Gebeurt overigens wel vaker dat er voor een debat al deals gesloten zijn, dus zo schokkend is dat nou ook weer niet.

Wel schokkend vind ik de rest. En dan vooral dat de NCTV en Justitie meepraat... Wat hebben die er in hemelsnaam mee te doen. Ja, justitie moet politie leveren enz, dus dat De Jonge/Rutte af en toe navraag zou doen, logisch, maar verder...
 

JMD

Well-known member

Briljante samenstelling van de corona-enquetecommissie.... Van Houwelingen, hoe verzin je het...
 

gevegt

Well-known member

Briljante samenstelling van de corona-enquetecommissie.... Van Houwelingen, hoe verzin je het...
Niet vreemd opkijken dat hij gaat lekken en voortijdig opstapt.
 

JFK

Well-known member
Peppie......ik weet niet wie ik erger vind, Peppie of die heliumkleuter.
Dit gaat me toch een theater worden waar een paard de hik van krijgt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Peppie......ik weet niet wie ik erger vind, Peppie of die heliumkleuter.
Dit gaat me toch een theater worden waar een paard de hik van krijgt.
Ja dat zit er weer dik in. Al die kneuzen die achteraf precies weten wat er had moeten gebeuren kunnen los gaan.
 

JMD

Well-known member
Ja dat zit er weer dik in. Al die kneuzen die achteraf precies weten wat er had moeten gebeuren kunnen los gaan.
Maar dat is toch altijd bij een parlementaire enquete? Dat is toch achteraf kijken wat er had moeten gebeuren?
Zaak van zo'n parlementaire enquete is dat er lessen uit worden getrokken zodat we als zoiets weer voorkomt we beter voorbereid zijn
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik vraag me serieus af in hoeverre men zich op zo’n wereldwijde pandemie kan voorbereiden en verder gaat het er natuurlijk wel degelijk om dat er achteraf naar mensen gewezen kan worden die vervolgens af moeten treden.
 
Bovenaan