Coronavirus 2

Joost

Well-known member
Volgens Hugo verspreidt Thierry nep nieuws. :sick:
Dat was wel een heel mooi stukje. Baudet kwam weer met een niche opmerking. De Jonge pareert ‘m perfect waarop Baudet in allerlei bijzinnen weer onzin verspreid en de Jonge ‘m nog een keer in z’n hemd zet.

Ik neem aan dat Zwammy morgen wel weer een geedit filmpje vind waarin Baudet er wél goed uitkomt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Sylvana wel on fire nu. Als ze het niet heeft over white supremacy, zegt ze af en toe best zinnige dingen. Beetje hetzelfde als Wilders met moslims.
 

gevegt

Well-known member
Simons en Omtzigt hebben gelijk. Het is een schande dat al die rapporten zo laat verstuurd worden.
Komt bij dat de fracties veel te weinig ondersteuning krijgen.
 

Joost

Well-known member
Simons en Omtzigt hebben gelijk. Het is een schande dat al die rapporten zo laat verstuurd worden.
Komt bij dat de fracties veel te weinig ondersteuning krijgen.
Dan helpt een kiesdrempel zodat mensen als Simons niet meer in de kamer komen.
 

gevegt

Well-known member
Dan helpt een kiesdrempel zodat mensen als Simons niet meer in de kamer komen.
Dat kan, maar je zou ook de absurde bezuinigen op medewerkers kunnen terugdraaien. Dan kan een kamerlid als Omtzigt ook beter zijn werk kunnen doen.
 

Joost

Well-known member
Ik ben vooral aan het nadenken welke sport binnen nu een groter risico vormt dan buitensport.

Het is zeker praktisch makkelijker uit te voeren maar ik zie het verschil gewoon niet tijdens het sporten zelf.
 

De Wolf

Well-known member
We krijgen een parlementaire enquête. Of te wel Wilders kan na afloop lekker schoppen, Hugo zal wel aftreden en Rutte plus die grote vriend van Erka blijven gewoon zitten.
 

zwammy

Well-known member
Dat was wel een heel mooi stukje. Baudet kwam weer met een niche opmerking. De Jonge pareert ‘m perfect waarop Baudet in allerlei bijzinnen weer onzin verspreid en de Jonge ‘m nog een keer in z’n hemd zet.

Ik neem aan dat Zwammy morgen wel weer een geedit filmpje vind waarin Baudet er wél goed uitkomt.
Nee, want Baudet is een clown. Net als Hugo dus die heffen elkaar mooi op.
 

erka

Well-known member
We krijgen een parlementaire enquête. Of te wel Wilders kan na afloop lekker schoppen, Hugo zal wel aftreden en Rutte plus die grote vriend van Erka blijven gewoon zitten.

Die enquete is ná de Groningen-gas enquete. Als de coronaenquete dan start is Rutte al weg.

Eén van de redenen dat niemand haast heeft met de formatie is dat ze nu al weten dat er 3 (!) parlementaire enquetes, ook nog toeslagenaffaire, worden gehouden in hun periode en dus ook wel weten dat ze de eindstreep toch niet gaan halen.
 

Joost

Well-known member
Toegang tot de kleedkamers is enkel mogelijk met een coronapas.

Ik snap echt de hosannastemming niet van bijvoorbeeld de KNVB. Als je in de 90e minuut een doelpunt scoort bij een 4-0 achterstand ga je toch ook de overwinning niet vieren.
 
Bovenaan