Coronavirus 2

JMD

Well-known member
Overigens weer een daling vandaag. Nou liepen aantallen van zo naar ma naar di altijd terug, daarna steeg het weer. Dus heel veel zegt dit nog niet. Ben benieuwd wat er morgen en verder gaat gebeuren...
 

De Wolf

Well-known member
Volgens mij dezelfde man als die het liedje 'zeg mondkapje waar ga je hene' zong...
Of het was een basisschoolleraar, die zijn vaak van de kinderachtige rijmpjes. ;)

Het is dus die laatste. Ik pleit voor een motie van wantrouwen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Compleet debiel ja. Werd nog boos ook dat men hem erop aan durfde te spreken.

Weekcijfers ziekenhuisopnames vallen behoorlijk mee. Gisteren wel een enorme uitschieter. Even afwachten hoe dat zich deze week gaat ontwikkelen.
 

JMD

Well-known member
Testen voor toegang heeft afgelopen week veel meer positieve resultaten opgeleverd dan de week ervoor.
Toen 0,2% van alle testen, dat waren 553 positieve gevallen
Vorige week 2,2%, dat waren meer dan 4000 positieve testen.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Het zal wel los lopen.

We kwamen aan op het vliegveld, en het enige wat we moesten laten zien was de QR code van Nederland voor het testen, daarna konden we doorlopen en naar de andere QR code werd niet gevraagd waar op te zien is dat we negatief waren.

Hier in Italië werd niks gevraagd of gecontroleerd.
Maar moest het van tevoren uploaden naar Ryanair, dus misschien is dat zo al gecheckt.

Ook nog met de bus naar San Marino geweest, ook daar vroegen ze niks gelukkig (want inmiddels waren de 72 uur van mijn negatieve test wel verstreken)
 
Bovenaan