Is het dan geen optie om binnen Nederland op vakantie te gaan?Ja dat wel maar ben wel toen aan vakantie en om nu 6 weken thuis te zitten met dolle kids is ook geen top situatie.
Is het dan geen optie om binnen Nederland op vakantie te gaan?Ja dat wel maar ben wel toen aan vakantie en om nu 6 weken thuis te zitten met dolle kids is ook geen top situatie.
Op dit moment nog niet, betaal je schandalig veel voor wat je krijgt en is al veel vol en vaak nog klote weer ook.Is het dan geen optie om binnen Nederland op vakantie te gaan?
Nee, het ECDC reageert op basis van de cijfers. Ik had zelf gedacht volgende week maar ga er maar vanuit dat we daar nog deze week (donker)rood kleuren.Ben je weer aan het piet panieken?
Moet je nagaan. Niet gek lang geleden was Groningen toch juist het beste jongetje van de klas? Misschien idd toch niet handig om de discotheken te openen.
Ben je weer aan het piet panieken?
Lijkt me sterk, vooral als je aan kunt tonen dat de volwassenen gevaccineerd zijn en de kinderen een negatieve test kunnen overleggen.zouden de vakantielanden dan gezinnen uit Nederland gaan weigeren?
Ik neem de studenten eigenlijk niets kwalijk. Die doen precies zoals mag. Er zal vast wel iemand een kopie van een QR code hebben gebruikt maar dat zal nauwelijks invloed hebben gehad.Misschien moet je je even inleven in de jongeren die al anderhalf jaar stil staan. Als ik 20 jaar jonger was had ik onderhand al 8 soa's gehad na de versoepelingen dus het valt nog wel mee.
Ze zien me aankomen....Zolang het niet in ziekenhuisopnames resulteert hoeven we ons niet extreem druk te maken. Alleen moet erka nu niet tussen die studentes in de kroeg gaan staan.
Ik zal het nog even opzoeken maar zag een document met 'de volgende stappen' dat van het ministerie kwam... Dat zou vanaf ergens half augustus zijn, alle maatregelen werden losgelaten, alleen 'blijf thuis bij klachten' en 'was goed je handen' blijft over.Het zijn van Dissel en de Jonge die hier de misdadigers zijn. Als je met zoveel bewijs nog steeds blijft volhouden dat je met 1.5m afstand volkomen veilig bent en dat de verspreiding door de lucht nauwelijks bijdraagt (en ondertussen wel iedereen z’n handen laat wassen) dan komt dat ondertussen wel neer op nalatigheid.
Welja.Ik neem de studenten eigenlijk niets kwalijk. Die doen precies zoals mag. Er zal vast wel iemand een kopie van een QR code hebben gebruikt maar dat zal nauwelijks invloed hebben gehad.
Het zijn van Dissel en de Jonge die hier de misdadigers zijn. Als je met zoveel bewijs nog steeds blijft volhouden dat je met 1.5m afstand volkomen veilig bent en dat de verspreiding door de lucht nauwelijks bijdraagt (en ondertussen wel iedereen z’n handen laat wassen) dan komt dat ondertussen wel neer op nalatigheid.
Ongelofelijk hè?Welja.
Het erge is dat ik het al eerder verwacht had.Ongelofelijk hè?
Dus hier alles dicht gooien zodat we weg kunnen... Lijkt me nou niet echt proportioneel...Kabinet voor het blok: nieuwe lockdownregels om straks onze vakantie veilig te stellen?
Het aantal corona-infecties stijgt vooral onder tieners en twintigers. Nieuwe restricties lijken niet nodig als je kijkt naar de ziekenhuisopnames, maar mogelijk wel als Nederland ‘op groen’ moet blijven. Daarvoor telt het aantal besmettingen zwaar mee.www.ad.nl
Gaat De Jonge aan het OMT vragen of het proportioneel is om allerlei lockdown maatregelen te gaan nemen (horeca en winkels sluiten), zodat wij voor andere landen geen rood gebied zijn en vakanties doorgang kunnen vinden. Ik weet niet wie er tegenwoordig in het OMT zit, maar voorheen waren het vooral medici. Lijkt mij dat de minister zelf die afweging hoort te maken en het daarnaast een nogal retorische vraag lijkt.
Jep. Zeker ook omdat de reden dan is 'zodat we op vakantie kunnen'... Waarmee je dan ook de mensen dupeert die voor vakantie in eigen land kozen omdat ze de gok niet wilden nemen om naar het buitenland te gaan...Als ze nu winkels gaan sluiten komt er een opstand.
Eigenlijk vind ik dit vrij onwerkelijk dat hier überhaupt over nagedacht wordt.Dus hier alles dicht gooien zodat we weg kunnen... Lijkt me nou niet echt proportioneel...
Er is continu overal gewaarschuwd dat het niet zeker was dat we deze zomer op vakantie konden naar het buitenland, eenieder die die gok dan toch neemt doet dat op eigen verantwoording lijkt me.