Ik hoop met je mee.90% zou straks gevaccineerd zijn dus die lockdown komt er toch niet.
Terwijl hij (oke, zijn ICT mensen) er voor gezorgd hebben dat de QR-codes e.d. niet werken. En ook door toe te staan dat je na Janssenvaccins niet 14 dagen hoeft te wachten.We openen terrassen, vieren Koningsdag of een kampioenschap massaal en kunnen daar geen grote besmettingshaarden aan koppelen.
Een weekend gaan de discotheken open en er is een enorme haard.
Vervolgens gaat Hugo de Jonge roepen dat festivals misschien toch geen goed idee zijn 🤦🏻♂️
Tsja, het is een omhooggevallen basisschoolleraar.... Gewoon een kwestie van steeds op de juiste plaats zijn, een beetje zoals Danny Blind ineens bondscoach was.Tsja. Niet het slimste jongetje van de klas. Klungel.
Alsof Toon Gerbrands verstand van voetbal heeft.Tsja, het is een omhooggevallen basisschoolleraar.... Gewoon een kwestie van steeds op de juiste plaats zijn, een beetje zoals Danny Blind ineens bondscoach was.
En voor degenen die vinden dat ik overdrijf, check zijn biografie even... Tot en met 2014 was hij alleen maar met onderwijs bezig geweest, daarna 3 jaar wethouder zorg in Rotterdam en toen minister VWS... Dus hij is effectief 3 jaar met zorg bezig geweest toen hij minister van VWS werd.
Maar goed, zo werkt dat in de ministerverdeling. Vd Hoeven was ooit minister van Onderwijs, en daarna van Economische Zaken... Dekker eerst van Onderwijs, nu van Rechtsbescherming... Het gaat er alleen maar omdat je 'manager' kan zijn, waarover maakt blijkbaar geen ... uit.
En ja, ik weet dat de ambtenaren op het ministerie die knowhow wel hebben (alhoewel ik me dat bij het Min van Onderwijs afvraag), maar je moet als 'baas' toch verstand hebben van waar je over praat?
2x 10.000 man dit weekend in Venlo, ik benieuwd.We openen terrassen, vieren Koningsdag of een kampioenschap massaal en kunnen daar geen grote besmettingshaarden aan koppelen.
Vervolgens gaat Hugo de Jonge roepen dat festivals misschien toch geen goed idee zijn 🤦🏻♂️
Nee, maar daarom is hij ook algemeen directeur. En dat kan hij wel, sportclubs leiden, deed dat eerder bij AZ, en de DSB Schaatsploeg. En verder heeft hij wel verstand van sport, was jarenlang volleybalcoach, waaronder bondscoach.Alsof Toon Gerbrands verstand van voetbal heeft.
Al is hij 100 jaar directeur, hij blijft een volleybalcoach.Nee, maar daarom is hij ook algemeen directeur. En dat kan hij wel, sportclubs leiden, deed dat eerder bij AZ, en de DSB Schaatsploeg. En verder heeft hij wel verstand van sport, was jarenlang volleybalcoach, waaronder bondscoach.
Oh, ik zeg maar wat.Jij toch?
Zie de competitie start voor volle stadions alweer in gevaar komen, als ze zulke achterlijke dingen gaan roepen.We openen terrassen, vieren Koningsdag of een kampioenschap massaal en kunnen daar geen grote besmettingshaarden aan koppelen.
Dat weet elke domme boerenlul al anderhalf jaar. En toch handelt de overheid hier niet naar in hun maatregelen. Bizar.Buitenlucht is veilig. Het grote probleem is uitgaansleven binnen.
Tsja, omdat Van Dissel dat niet zegt doet de overheid er niks mee...Dat weet elke domme boerenlul al anderhalf jaar. En toch handelt de overheid hier niet naar in hun maatregelen. Bizar.
de Wolf heeft er ook moeite mee.Dat weet elke domme boerenlul al anderhalf jaar. En toch handelt de overheid hier niet naar in hun maatregelen. Bizar.
Dan wed je dus op het verkeerde paard. Ik hoop altijd dat er fouten geleerd wordt, maar die hoop is nu ijdel.Tsja, omdat Van Dissel dat niet zegt doet de overheid er niks mee...
Die gaat straks corona nog erg missen.de Wolf heeft er ook moeite mee.
Hoe lang is het alweer geleden dat het stadion in Budapest kneitervol zat en de eerste wedstrijden van Oranje? 1-2 weken toch? Geen spread events. Vrijgeven terrassen? Amper toename.
Buitenlucht is veilig. Het grote probleem is uitgaansleven binnen.
Hoe bedoel je?Hoe zit het dan met die Schotten?