Coronavirus 2

erka

Well-known member
Zou best kunnen, hier in Groningen komt de eerste dag met 0 besmettingen ook dichterbij. Gisteren 6.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nog tien geboortejaren die nog een afspraak gaan inplannen. Dat schiet ook al lekker op.
 

JMD

Well-known member
Nog tien geboortejaren die nog een afspraak gaan inplannen. Dat schiet ook al lekker op.
Zeker. In dit tempo is dat dus over een dag of 7/8. Dat betekent dus dat als het zo doorgaat iedereen die dat wil eind augustus het hele vaccinatieprogramma doorlopen heeft.
Dan daarna de 12-17 jarigen, dat duurt dan nog een halve maand. Vraag me af wat men daarna gaat doen met de vaccinatielocaties. Kan me zo voorstellen dat het dan meer richting de huisartsen gaat, want om al die locaties permanent te houden zal klauwen met geld kosten, en waarvoor doe je dat?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als er geen prikken meer worden gezet, dan sluiten ze die uiteraard. De eerste testlocaties worden ook al gesloten.
 

erka

Well-known member
Grote kans dat er herhalingsprikken moeten worden gezet net zoals bij de griepprik elk jaar. Maar dat kan dan wel via huisartsen systemen lijkt mij.
 

Bonehead

Well-known member
Ik ben geïnjecteerd door Travel Health. Een commerciële partner waar ik ook mijn vakantieprikjes vandaan haal. Ook doen ze griepprikken. Ik verwacht dat zij de coronaprikken blijven doen.
 

Joost

Well-known member
1066 vandaag. Helaas net niet in de drie cijfers.

Op de verpleegafdeling 26 opnames, maar de bezetting ging wel omhoog 😅
 

Joost

Well-known member
Het aantal besmettingen komt vandaag vrijwel zeker onder de 1000, dat was voor het laatst begin september.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Minder klachten is minder testen maar het blijven appels en peren om te vergelijken.

Enorm. Wat je wel aardig kan vergelijken is de ziekenhuisopnames. Dat is niet echt beleidsafhankelijk of men naar het ziekenhuis moet. Dat gaat behoorlijk de goede kant op.
 
Bovenaan