Ach dat zijn allemaal wappie waanbeelden .Het schrikbeeld van verplichte negatieve testen en een vaccinatiepaspoort komt ondertussen wel met rasse schreden dichterbij.
Schrikbeeld?Het schrikbeeld van verplichte negatieve testen en een vaccinatiepaspoort komt ondertussen wel met rasse schreden dichterbij.
Vind jij het normaal dan dat je overal moet laten zien wat je medische status is? Ik niet in ieder geval.Schrikbeeld?
Ja, het lijkt me nogal een inperking van je vrijheid om bij alles waar je naartoe wil verplicht een vaccinatie of testbewijs te laten zien. In de huidige periode kan ik me daar wel iets bij voorstellen maar als volgens de planning in de zomer Corona dusdanig ver is teruggedrongen dan het geen gevaar meer vormt dan vind ik dat een overbodige inperking.Schrikbeeld?
Ja, het lijkt me nogal een inperking van je vrijheid om bij alles waar je naartoe wil verplicht een vaccinatie of testbewijs te laten zien. In de huidige periode kan ik me daar wel iets bij voorstellen maar als volgens de planning in de zomer Corona dusdanig ver is teruggedrongen dan het geen gevaar meer vormt dan vind ik dat een overbodige inperking.
Gaan ze het in Nederland invoeren of is het om bijvoorbeeld naar Spanje te gaan?
Voor internationaal reizen kan ik het me nog voorstellen ja, maar als je eenmaal daar bent hoef je toch ook niet bij iedere gelegenheid weer dat vaccinpaspoort te laten zien.Overigens bepaalde landen is het vrij normaal dat je tegen bepaalde ziekten gevaccineerd moet zijn.
Overigens bepaalde landen is het vrij normaal dat je tegen bepaalde ziekten gevaccineerd moet zijn.
Corona houdt ons nu al 15 maanden in de greep maar is wanneer het eenmaal is teruggedrongen geen groot gezondheidsrisico meer.
Ik hoop dat deze belofte wel stand houd. Maar gezien alle missers die Hugo al begaan heeft is mijn vertrouwen in de uitspraken van Hugo heel erg laag.Wat ik van Hugo begrijp is dat na augustus alle maatregelen weg zouden zijn.
Jij denkt echt dat ze dit allemaal optuigen voor 2 maandjes? Zeker in het buitenland vrees ik echt dat we hier wel langer aan vast zitten.Wat ik van Hugo begrijp is dat na augustus alle maatregelen weg zouden zijn. Het zou eventueel nog kunnen dat bepaalde landen nog op oranje staan omdat ze daar corona nog niet onder controle hebben.
De wappiegedachte dat we ieder jaar gevaccineerd moeten worden is ook onzin. Het kan zijn dat het bij de jaarlijkse griepprik komt voor kwetsbare personen.
Ja, dat vonden we ook van avondklok, vaccinatiebewijs, testevenementen enz...De wappiegedachte dat we ieder jaar gevaccineerd moeten worden is ook onzin.