Wat al te verwachten was als je naar de gegevens in het VK kijkt.. Maar nu zijn alle kaarten of de Z.AFrikaanse variant gezet, dus daar werd gisteren al weer alarmerend over bericht.Bericht van 2 weken geleden;
![]()
‘Bijna 170.000 nieuwe besmettingen per dag als Britse variant Nederland overspoelt’
Als de Britse variant van het coronavirus Nederland totaal in zijn greep krijgt, dan kan dat begin volgende maand al zorgen voor bijna 170.000 nieuwe besmettingen per dag. Dat blijkt uit een presentatie die afgelopen zondag in het Catshuis is gebruikt.www.ad.nl
Ik heb toch het vermoeden dat het niet helemaal uit gaat komen.

Iets financieels.Joost, mag ik vragen, wat voor werk doe jij? (of waar ben je voor opgeleid?)
met geld?Iets financieels.
Vooral met cijfers.met geld?
Je werkt bij de belastingdienst op de afdeling kinderopvangtoeslag en hebt daarom nu tijd over voor al je grafiekjes?Iets financieels.
In deze gevallen moet het een heterdaadje zijn en er moet een bekentenis zijn.De eerste opruiiers van de avondklokrellen van afgelopen week zijn al berecht. Top!
Maar kan iemand mij uitleggen waarom dat dan bij andere zaken (die vergelijkbaar zijn) zo lang moet duren?
De Britse visserij ook.Gaat lekker met de EU en de vaccins, de Britten lachen zich de ballen uit de broek.
Omdat hier snelrecht wordt toegepast.De eerste opruiiers van de avondklokrellen van afgelopen week zijn al berecht. Top!
Maar kan iemand mij uitleggen waarom dat dan bij andere zaken (die vergelijkbaar zijn) zo lang moet duren?
Ja, dat weet ik. Maar waarom kan dat bij andere rellen enz dan ook niet gebeuren?Omdat hier snelrecht wordt toegepast.
Omdat ze dan de urgentie niet zo hoog achten, het duur is en de verdediging altijd de tijd moet krijgen om zich goed voor te bereiden.Ja, dat weet ik. Maar waarom kan dat bij andere rellen enz dan ook niet gebeuren?