Lul...JMD is een wappie.
Vriendje van Hankie en Jamel.Lul...
Het schijnt juridisch niet zo eenvoudig te zijn.Hoe lang gaan ze nog overleggen over die avondklok?
Je gaat het invoeren en zegt; we hopen dat het helpt.
Of je houdt er voor eens en voor altijd over op.
Wie niet zou ik zeggen.De tweede kamer is verdeeld over de avondklok.
Dat klopt, maar bij de BLM demonstratie kwamen wel meer mensen dan toegestaan. En dus voldeden die ook niet meer aan de afgegeven vergunning. En dus had die beëindigd moeten worden.Feit is ook dat de BLM demonstratie toegestaan was maar dat die van vanmiddag geen vergunning had gekregen.
Misschien omdat het kabinet vreest dat de zeer omstreden avondklok er voor gaat zorgen dat meer en meer mensen zich afkeren van de andere Corona-maatregelen omdat die dit een stap te ver vinden gaan.Wie niet zou ik zeggen.
Maar de gehele periode heeft het kabinet alles gedaan wat het OMT geadviseerd heeft, waarom nemen ze dit dan niet over?
Nee, dat volgens mij niet... Het punt is alleen dat het best wel een hoop andere problemen oplevert bij bv politieHet schijnt juridisch niet zo eenvoudig te zijn.
Ik las dat de tweede kamer geen toestemming hoeft te geven.De tweede kamer is verdeeld over de avondklok.
Maar misschien wil het kabinet nu ze zijn afgetreden zo'n omstreden maatregel niet zonder instemming van het parlement doorvoeren. Normaal mag een demissionair kabinet namelijk geen nieuwe grote beslissingen meer nemen.Ik las dat de tweede kamer geen toestemming hoeft te geven.
Ze hebben gezegd dat ze voor Corona ‘missionair’ blijven.Maar misschien wil het kabinet nu ze zijn afgetreden zo'n omstreden maatregel niet zonder instemming van het parlement doorvoeren. Normaal mag een demissionair kabinet namelijk geen nieuwe grote beslissingen meer nemen.
En dat laatste wordt door een flink deel van de bevolking geslikt voor zoete koek. Zo kritisch als de bevolking is over de toeslagaffaire en de politiek mogen ze ook wel zijn over het coronabeleid zonder direct in wappiemodus te vervallen.Heeft misschien ook wel te maken met het feit dat de regering een jaarlang overal achter de feiten aanloopt, en bij elke stijging loopt te wijzen dat de bevolking het allemaal verkeerd doet.
Dat kunnen ze wel zeggen, maar officiëel zijn ze voor alles demissionair.Ze hebben gezegd dat ze voor Corona ‘missionair’ blijven.
Gaat rap in Noorwegen, al 29 doden door het vaccine. Wellicht is het vaccine net zo dodelijk als het virus zelf voor de zwakste onder ons.