gevegt
Well-known member
Dus ook geen vrachtverkeer meer?Hier ben ik het helemaal mee eens. Grenzen dicht wat mij betreft. Dat vrijblijvende moet eraf, wil je echt nog een verschil maken.
Dus ook geen vrachtverkeer meer?Hier ben ik het helemaal mee eens. Grenzen dicht wat mij betreft. Dat vrijblijvende moet eraf, wil je echt nog een verschil maken.
Volgens Rutte moeten we niet kijken naar die vliegtuigen uit het VK die op Schiphol landen.
….. maar wel waakzaam blijven voor de Engelse variant van het virus. Nou, zeg het maar????Volgens Rutte moeten we niet kijken naar die vliegtuigen uit het VK die op Schiphol landen.
Nee ook niet. Maar meer het algemeen principe.Waarom zouden ze wel met de trein hier heen mogen en niet met het vliegtuig?
Sowieso t/m 31 januari.Hier ben ik het helemaal mee eens. Grenzen dicht wat mij betreft. Dat vrijblijvende moet eraf, wil je echt nog een verschil maken.
Hoe zit het dan met de slots?Schiphol en KLM zijn heilig bij het kabinet.
Ik ben het ook eens met een vliegverbod, je kunt (gelukkig) als overheid niet alles beïnvloeden maar een vliegverbod kun je wel invoeren.
Grenzen dicht is echt onzin als het om klein lokaal verkeer gaat.Hier ben ik het helemaal mee eens. Grenzen dicht wat mij betreft. Dat vrijblijvende moet eraf, wil je echt nog een verschil maken.
Behalve voor Friesland natuurlijk. Daar had allang een muur omheen moeten staan.Grenzen dicht is echt onzin als het om klein lokaal verkeer gaat.
Afsteken en richting zweden duwen.Behalve voor Friesland natuurlijk. Daar had allang een muur omheen moeten staan.
Grenzen dicht is echt onzin als het om klein lokaal verkeer gaat.
Technisch is dat zwaarder, maar dat valt al helemaal niet te handhaven.Rutte roept de Kamer op de avondklok niet te blokkeren... Er zijn volgens hem alleen nog zwaardere dingen over zoals een totaal bezoekverbod.
Volgens mij is zo'n treinticket vaak een stuk duurder dan een vliegticket. Dus dan is het niet vreemd dat mensen toch gaan vliegen, ook al zijn ze net zo lang onderweg.Nee ook niet. Maar meer het algemeen principe.
Als je in London moet zijn vlieg dan op City of neem de trein.
Zoals jij wel eens in een andere gemeente komt. In grensstreken, zeker dichtbevolkte, is een grens niet meer dan een bureaucratisch feit maar stoort hij het dagelijks leven niet.Wat versta jij onder klein lokaal verkeer?
Hadden we dat maar gedaan ja, hadden wij nou niet deze ellende gehad.Behalve voor Friesland natuurlijk. Daar had allang een muur omheen moeten staan.
Dat word een hond halen.Maar een avondklok vanaf acht uur ‘s avonds, wat is dat voor belachelijk idee.
Als ik s avonds een rondje wil wandelen als de kinderen in bed liggen is het al haast acht uur.
Waar had jij het idee vandaan gehaald dan dat die tijd later zou zijn? 20.00 is volgens mij hoe laat de meeste avondklokken 'in het buitenland' beginnen/begonnen ten tijde van deze crisis.Maar een avondklok vanaf acht uur ‘s avonds, wat is dat voor belachelijk idee.
Waar had jij het idee vandaan gehaald dan dat die tijd later zou zijn? 20.00 is volgens mij hoe laat de meeste avondklokken 'in het buitenland' beginnen/begonnen ten tijde van deze crisis.