Wat doe jij nog zo laat op straat?Ik vraag me echt af wat ze nou met een avondklok willen bereiken.
Ik reed net om 21.30 terug naar huis en het was doodstil op de weg.
Dealen natuurlijk.Wat doe jij nog zo laat op straat?
Het gaat natuurlijk om de samenscholende jongeren die 's avonds in de wijken rondlopen.
Dat zal, maar denk je dat die zich laten tegenhouden? Dat zie je nu ook aan de feestjes die er elk weekend zijn, het mag niet, maar gebeurt toch.Het gaat natuurlijk om de samenscholende jongeren die 's avonds in de wijken rondlopen.
Lerares Duits naar huis brengen.Wat doe jij nog zo laat op straat?
Dat zal, maar denk je dat die zich laten tegenhouden? Dat zie je nu ook aan de feestjes die er elk weekend zijn, het mag niet, maar gebeurt toch.
Ik vroeg me al af wie de eerste opmerking zou maken...Lerares Duits naar huis brengen.
Daarom ook wat ik aangaf. De burgemeesters en politie hebben al aangegeven dat ze het nu al bijna niet redden, laat staan met een avondklok.Al kom je nog met 100 extra maatregelen; als je niet handhaaft schiet het geen ene flikker op.
Dit dus.Inderdaad, want het zal hiervoor hetzelfde gelden als met het vuurwerk verbod. Degene waarvoor het bedoelt is zal zich er weinig van aantrekken.
Dat is effectief ook een avondklok... EN nog lastiger te handhaven, want dan moet een agent van iedereen vragen waar hij/zij woont...Geruchten gaan dat de alternatieven verplicht thuiswerken en maximaal 15 kilometer van je huis reizen zijn.
Nu zal de Nederlander zich daar wel niet aan houden.
Wat een lui wijf dan.Ik kijk die klote persconferenties niet meer. Alles lekt al uit en als er wat boeiends te melden valt, dan lees ik het later wel terug. Me houden aan de maatregelen is inmiddels routine geworden. M'n vrienden spreek ik al maanden enkel via de app, da's wel minder. Maar ik zie m'n vriendin drie/vier keer in de week en ik mag er altijd bovenop. En verder gaat m'n werk gewoon door. Volgende maand heb ik zo'n prik in m'n arm en hopelijk volgt de rest van Nederland snel.
Het zijn rare tijden, maar ik zing het wel uit. En gelukkig hebben we DvK nog!![]()
Wat een lui wijf dan.
Ik ben idd ook gestopt met te kijken. Is vooral voor de bühne, want idd zo ongeveer alles is al uitgelekt. En van de journalisten is ook weinig te verwachten, die stellen ook bijna geen kritische vragen, dan heeft een persconferentie ook geen zin.Ik kijk die klote persconferenties niet meer.
Laten we ook maar stoppen met het beboeten van door rood rijden. Het is toch niet te handhaven.Daarom ook wat ik aangaf. De burgemeesters en politie hebben al aangegeven dat ze het nu al bijna niet redden, laat staan met een avondklok.
Die is gewoon niet te handhaven. Begin er dan ook niet aan.