Coronavirus 2

Abubakari

Well-known member
Ik ook. Lijkt me verschrikkelijk als je het hele jaar in dat vieze Amsterdam moet vertoeven en dan ook nog eens opgescheept zit allemaal arrogante Ajacieden. Die jongen heeft het wel verdiend om zich even te laten omringen door familie.

Senesi daarentegen zit in het prachtige Rotterdam, vol met sympathieke Feyenoorders. Dat voelt als een familie op zich, dus niet te accepteren dat hij in Argentinië zoveel familieleden heeft gezien.
Precies, het hele jaar volkszangers en messenstekers om je heen moet geen pretje zijn.

Al lijkt mij een jaar lang Steven Berghuis om je heen ook geen pretje. Of je een jaar lang moeten ergeren aan een prötser als Jörgensen.
Dus ja, ook Senesi begrijp ik wel. Maar ik heb dan ook een heel erg open mind.

Echt he. Ik baal er nu al zo van dat ik vanaf 17 januari een hele week ziek ben en niet online kan komen. Had heel graag een week lang al die Ajacieden hier uitgelachen.
Doe dat nou niet, je hebt al bijna alle Ajacieden weggepest. Alleen Eef, Batigoal en ik zijn nog over.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Precies, het hele jaar volkszangers en messenstekers om je heen moet geen pretje zijn.

Al lijkt mij een jaar lang Steven Berghuis om je heen ook geen pretje. Of je een jaar lang moeten ergeren aan een prötser als Jörgensen.
Dus ja, ook Senesi begrijp ik wel. Maar ik heb dan ook een heel erg open mind.

Ah kijk eens aan, dat siert je! En ook mooi dat we zo eensgezind over Amsterdam denken. (y)


Doe dat nou niet, je hebt al bijna alle Ajacieden weggepest. Alleen Eef, Batigoal en ik zijn nog over.

Alleen dit begrijp ik niet. Ik heb jullie allemaal in mijn lijstje met favoriete leden staan. En op de vraag of ik meer of minder Ajacieden wil in 2021 heb ik 'meer' geantwoord. Je kunt van alles zeggen over mij, maar niet dat ik Ajacieden wegpest. Ik zou zelfs willen zeggen dat wat Joe Exotic voor tijgers is, ik voor Ajacieden ben. Een ware vriend.
 

Abubakari

Well-known member
Ah kijk eens aan, dat siert je! En ook mooi dat we zo eensgezind over Amsterdam denken. (y)

Alleen dit begrijp ik niet.
Ajax zou uit Dokkum moeten komen. Of uit Groningen om mijn part. Bij Amsterdammers moet ik altijd aan Jack van Gelder denken.
 

erka

Well-known member
We zijn gestart! Waanzinnig moment, aldus Hugo! Nog eerder dan Moldavië en Albanië (y) (y)
 

BlauwVinger

Well-known member
De directeur van de Johan Cruijff Arena, Henk Markerink, geciteerd: ' Hij hoopt dat supporters door middel van sneltesten alsnog weer spoedig naar het stadion kunnen. "Het idee is dat mensen zich de dag voor een evenement of op de dag zelf laten sneltesten en een bewijs overleggen dat ze negatief zijn", licht hij toe. "Voor mensen die last-minute getest moeten worden of het personeel dat nodig is, hebben we een grote testlocatie in het ArenaPark in gedachten. Kort voor een wedstrijd kunnen daar enige duizenden mensen worden getest'.

Seizoenkaarthouders die zich niet willen laten inenten worden buitengesloten. Überhaupt mensen uitsluiten die niet gevaccineerd zijn. Een ethisch dilemma. In deze polemiek heb ik al davidssterren voorbij zien komen. Het zijn verwarrende tijden.
 

Mario

Well-known member
Wellicht ook dat je die mensen bij elkaar zet in een kamp, zodat ze de rest niet kunnen besmetten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
51fd2bd2-502a-11eb-bae4-385efb54e582_web_scale_0.4651163_0.4651163__.jpg
 
Bovenaan