Het belooft een leuke maand te worden!
Echt he. Ik baal er nu al zo van dat ik vanaf 17 januari een hele week ziek ben en niet online kan komen. Had heel graag een week lang al die Ajacieden hier uitgelachen.
Het belooft een leuke maand te worden!
Jij komt 19 januari gewoon online.Echt he. Ik baal er nu al zo van dat ik vanaf 17 januari een hele week ziek ben en niet online kan komen. Had heel graag een week lang al die Ajacieden hier uitgelachen.
Wordt je dan al gevaccineerd dan?Echt he. Ik baal er nu al zo van dat ik vanaf 17 januari een hele week ziek ben en niet online kan komen. Had heel graag een week lang al die Ajacieden hier uitgelachen.
Wordt je dan al gevaccineerd dan?
Precies, het hele jaar volkszangers en messenstekers om je heen moet geen pretje zijn.Ik ook. Lijkt me verschrikkelijk als je het hele jaar in dat vieze Amsterdam moet vertoeven en dan ook nog eens opgescheept zit allemaal arrogante Ajacieden. Die jongen heeft het wel verdiend om zich even te laten omringen door familie.
Senesi daarentegen zit in het prachtige Rotterdam, vol met sympathieke Feyenoorders. Dat voelt als een familie op zich, dus niet te accepteren dat hij in Argentinië zoveel familieleden heeft gezien.
Doe dat nou niet, je hebt al bijna alle Ajacieden weggepest. Alleen Eef, Batigoal en ik zijn nog over.Echt he. Ik baal er nu al zo van dat ik vanaf 17 januari een hele week ziek ben en niet online kan komen. Had heel graag een week lang al die Ajacieden hier uitgelachen.
Je vergeet gevegt.Doe dat nou niet, je hebt al bijna alle Ajacieden weggepest. Alleen Eef, Batigoal en ik zijn nog over.
Precies, het hele jaar volkszangers en messenstekers om je heen moet geen pretje zijn.
Al lijkt mij een jaar lang Steven Berghuis om je heen ook geen pretje. Of je een jaar lang moeten ergeren aan een prötser als Jörgensen.
Dus ja, ook Senesi begrijp ik wel. Maar ik heb dan ook een heel erg open mind.
Doe dat nou niet, je hebt al bijna alle Ajacieden weggepest. Alleen Eef, Batigoal en ik zijn nog over.
En Blauwvinger natuurlijk.Je vergeet gevegt.
Flikker op vuile kut Statie!Je vergeet gevegt.
Ajax zou uit Dokkum moeten komen. Of uit Groningen om mijn part. Bij Amsterdammers moet ik altijd aan Jack van Gelder denken.Ah kijk eens aan, dat siert je! En ook mooi dat we zo eensgezind over Amsterdam denken.
Alleen dit begrijp ik niet.
Uit Dokkum is beter inderdaad. Groningers lijken meer op PSV'ers.Uit Groningen, hest een klap met de meelpuut had?
Ben jij die linker?