Coronavirus 2

De Wolf

Well-known member
Het is echt onwaarschijnlijk. De Jonge zegt nu dat er pas in februari begonnen kan worden in de verpleeghuizen omdat bewoners/familie nog toestemming moeten geven.

Wat uiteraard een kul argument is omdat een hoop mensen in een verpleeghuis nog vol bij hun verstand zijn.
 

JMD

Well-known member
Er werden afgelopen minder mensen getest maar relatief meer mensen positief bevonden; 13,7% om 13,0%
Zou die stijging ook niet komen omdat men met de kerstdagen/oud en nieuw dacht: 'ik ga mezelf alleen maar laten testen als ik me slecht voel'??? Dus dat er meer mensen wegbleven die in een normale week zich wel hadden laten testen.
 

JMD

Well-known member
Er is wel een heel opmerkelijk verschil met België. Daar is er helemaal geen nieuwe stijging gekomen en neemt de ziekenhuisbezetting nog steeds af sinds half oktober.
Zitten die sindsdien al in een strenge lockdown ofzo?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Pratto is op 30 december geland in Nederland dus kan de 10e gewoon meespelen. Senesi idd een vraagteken.

Hoe kan die Pratto dan al meteen gepresenteerd zijn bij Feyenoord? Dat heeft toch niets met quarantaine te maken?

En Senesi die doodleuk met 20 man kerst viert in Argentinië, net als Martinez van Ajax.

Ik vind daar wel iets van.
 

Hankie

Well-known member
Hoe kan die Pratto dan al meteen gepresenteerd zijn bij Feyenoord? Dat heeft toch niets met quarantaine te maken?

En Senesi die doodleuk met 20 man kerst viert in Argentinië, net als Martinez van Ajax.

Ik vind daar wel iets van.

Ik vind het ook niet kunnen en een erg domme keuze.
 

Makanaky

Well-known member
Ik ook als door diens misstap zal blijken dat de halve hoofdstedelijke selectie besmet is en dientengevolge verstek moet laten gaan de 17e.
 

Maasveld

Well-known member
Zou die stijging ook niet komen omdat men met de kerstdagen/oud en nieuw dacht: 'ik ga mezelf alleen maar laten testen als ik me slecht voel'??? Dus dat er meer mensen wegbleven die in een normale week zich wel hadden laten testen.
Die stijging is er juist wél gekomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
Ik ook als door diens misstap zal blijken dat de halve hoofdstedelijke selectie besmet is en dientengevolge verstek moet laten gaan de 17e.
Jij als Feyenoord fan zou moeten weten dat de knjb de wedstrijden van Ajax dan gewoon uitstelt, dus het heeft geen enkel nut om de nare gedachte, waarin je allerlei mensen een nare ziekte toewenst, uit te spreken.
 

Makanaky

Well-known member
*besmet zonder verdere klachten / gevolgen wil nog weleens voorkomen. Zeist is inderdaad een achterlijke horde.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Senesi.

Voor Martinez heb ik wel begrip.

Ik ook. Lijkt me verschrikkelijk als je het hele jaar in dat vieze Amsterdam moet vertoeven en dan ook nog eens opgescheept zit allemaal arrogante Ajacieden. Die jongen heeft het wel verdiend om zich even te laten omringen door familie.

Senesi daarentegen zit in het prachtige Rotterdam, vol met sympathieke Feyenoorders. Dat voelt als een familie op zich, dus niet te accepteren dat hij in Argentinië zoveel familieleden heeft gezien.
 
Bovenaan