erka
Well-known member
Die indruk hadden wij al een maand of 9.
Mooi zo.
Die indruk hadden wij al een maand of 9.
Het is echt onwaarschijnlijk. De Jonge zegt nu dat er pas in februari begonnen kan worden in de verpleeghuizen omdat bewoners/familie nog toestemming moeten geven.
Dat vaccineren werkt dus alleen maar averechts.Duitsland verlengt de lock down tot minimaal 31 januari.
Edit: verscherpt zelfs.
Want Wilders, Klaver en Asscher zouden het wel beter hebben gedaan?
Inderdaad, hopelijk maakt Hugo straks nog even bekend dat hij het nog een maandje uitstelt.Dat vaccineren werkt dus alleen maar averechts.
Held Hugo!Inderdaad, hopelijk maakt Hugo straks nog even bekend dat hij het nog een maandje uitstelt.
Niet vaccineren maar accepteren.Inderdaad, hopelijk maakt Hugo straks nog even bekend dat hij het nog een maandje uitstelt.
Zou die stijging ook niet komen omdat men met de kerstdagen/oud en nieuw dacht: 'ik ga mezelf alleen maar laten testen als ik me slecht voel'??? Dus dat er meer mensen wegbleven die in een normale week zich wel hadden laten testen.Er werden afgelopen minder mensen getest maar relatief meer mensen positief bevonden; 13,7% om 13,0%
Zitten die sindsdien al in een strenge lockdown ofzo?Er is wel een heel opmerkelijk verschil met België. Daar is er helemaal geen nieuwe stijging gekomen en neemt de ziekenhuisbezetting nog steeds af sinds half oktober.
Pratto is op 30 december geland in Nederland dus kan de 10e gewoon meespelen. Senesi idd een vraagteken.
Hoe kan die Pratto dan al meteen gepresenteerd zijn bij Feyenoord? Dat heeft toch niets met quarantaine te maken?
En Senesi die doodleuk met 20 man kerst viert in Argentinië, net als Martinez van Ajax.
Ik vind daar wel iets van.
Van Senesi.Ik vind het ook niet kunnen en een erg domme keuze.
Die stijging is er juist wél gekomen.Zou die stijging ook niet komen omdat men met de kerstdagen/oud en nieuw dacht: 'ik ga mezelf alleen maar laten testen als ik me slecht voel'??? Dus dat er meer mensen wegbleven die in een normale week zich wel hadden laten testen.
Jij als Feyenoord fan zou moeten weten dat de knjb de wedstrijden van Ajax dan gewoon uitstelt, dus het heeft geen enkel nut om de nare gedachte, waarin je allerlei mensen een nare ziekte toewenst, uit te spreken.Ik ook als door diens misstap zal blijken dat de halve hoofdstedelijke selectie besmet is en dientengevolge verstek moet laten gaan de 17e.
Van Senesi.
Voor Martinez heb ik wel begrip.