Dit zegt toch ook genoeg?
Is gewoon heel slecht. Ik vraag mij werkelijk af of die mensen die naar het buitenland op vakantie gaan heden ten dagen, wel nadenken over de eventuele consequenties.
Dit zegt toch ook genoeg?
Jep. Schandalig.Dit zegt toch ook genoeg?
En jij denkt dat die vluchten dan niet doorgaan met een lockdown? Dat soort mensen hebben gewoon schijt aan alles en gaan gewoon weg hoor. Of verwacht jij dat het leger op Schiphol gaat staan om dit tegen te houden?Ik mag lijen dat er een lockdown komt en ze naar hun centen kunnen fluiten. Met hun Black Friday stuntvluchten.
Misschien dat zwembaden gezien kunnen worden als attractie? Ipv een dagje Efteling dan een dagje tropisch zwemparadijs doen? Je kan veel van sportscholen zeggen, maar daar komt men vaak om 1 uur (ofzo) te sporten en daarna douchen (indien mogelijk) en weer weg, zeker nu de horeca dicht is daar.Ze hebben het ook over dat doorstroomlocaties waarschijnlijk weer dichtgaan. Van Musea's en attractieparken begrijp ik dit. Maar van zwembaden weer niet, omdat ik mij afvraag wat het verschil is tussen de sportscholen en de zwembaden inzake doorstroomlocatie.
Dat ze zwembaden voor recreatief zwemmen zouden sluiten prima, maar laat aub wel de zwemles voor de kinderen doorgaan.Misschien dat zwembaden gezien kunnen worden als attractie? Ipv een dagje Efteling dan een dagje tropisch zwemparadijs doen? Je kan veel van sportscholen zeggen, maar daar komt men vaak om 1 uur (ofzo) te sporten en daarna douchen (indien mogelijk) en weer weg, zeker nu de horeca dicht is daar.
Overigens blijf ik nog steeds niet snappen dat men de restaurants niet open doet en werken met verplichte reservering en tafels op afstand en mondkapje op als je je door de ruimte beweegt.. Want nu gaan er juist met kerst mensen bij elkaar zitten in huizen. Kan je dan imo beter in grotere zalen doen met betere ventilatie.
Misschien dat zwembaden gezien kunnen worden als attractie? Ipv een dagje Efteling dan een dagje tropisch zwemparadijs doen? Je kan veel van sportscholen zeggen, maar daar komt men vaak om 1 uur (ofzo) te sporten en daarna douchen (indien mogelijk) en weer weg, zeker nu de horeca dicht is daar.
Overigens blijf ik nog steeds niet snappen dat men de restaurants niet open doet en werken met verplichte reservering en tafels op afstand en mondkapje op als je je door de ruimte beweegt.. Want nu gaan er juist met kerst mensen bij elkaar zitten in huizen. Kan je dan imo beter in grotere zalen doen met betere ventilatie.
Dat ze zwembaden voor recreatief zwemmen zouden sluiten prima, maar laat aub wel de zwemles voor de kinderen doorgaan.
Jep. Schandalig.
En jij denkt dat die vluchten dan niet doorgaan met een lockdown? Dat soort mensen hebben gewoon schijt aan alles en gaan gewoon weg hoor. Of verwacht jij dat het leger op Schiphol gaat staan om dit tegen te houden?
Waarbij dat in het voorjaar idioot was dat het zolang duurde voordat zij weer open mochten. Als er ergens goede ventilatie is en mogelijkheid tot afstand houden is het daar wel... (behalve bij groepslessen natuurlijk)Dat met die sportscholen is ook wel een vreemd verhaal he. In het voorjaar waren zij zo onderhand de laatsten die open mochten, nu zijn ze onderhand de laatsten die nog open zijn.
Eens.Dat ze zwembaden voor recreatief zwemmen zouden sluiten prima, maar laat aub wel de zwemles voor de kinderen doorgaan.
Toch gingen in oktober ook zwembaden twee weken dicht hiervoor. Zelfs de baden waar zonder recreatieve functie.Eens.
En wat stc aangeeft ook. Tijdslot reserveren voor baantjes zwemmen zou imo wel moeten mogen. Dat is vergelijkbaar met sportscholen
Er zijn genoeg mensen die normaal feest vieren tot 3 of 4 uur. Denk je nu echt dat die dan maar alleen thuis gaan zitten bij een avondklok. Die gaan nog steeds bij elkaar zitten en feesten langer door of blijven slapen en gaan 's ochtends weer naar huis.Tot 6.00 uur 's morgens?