Volgens mij moet je wel klachten hebben om getest te worden. Mijn dochter is dinsdag positief getest, ik word zometeen getest, mijn andere dochter ook, maar mij vrouw niet omdat die geen klachten heeft.Terwijl de stijging zo rond 1-12 begon. En wat kan er sinds 1-12? Iedereen kan zich dan laten testen, zelfs zonder klachten... En het dan vreemd vinden dat je meer besmettingen vindt...
Toch niet...Volgens mij moet je wel klachten hebben om getest te worden. Mijn dochter is dinsdag positief getest, ik word zometeen getest, mijn andere dochter ook, maar mij vrouw niet omdat die geen klachten heeft.
"U kunt alleen een test aanvragen als u klachten heeft" aldus de ggd'er.
Dat het lastig is snap ik ook wel. Maar ik heb het dan ook niet over de maatregelen, maar meer over het zwalkende beleid. En echt sorry, als je op vrijdagavond zegt uit naam van de regering (door vice-premier Ollongren) dat er geen persconferentie en overleg komt en op zaterdagochtend wordt dat wel gedaan, dan klopt er iets niet.Los hier van, ik begrijp wel dat het beleid "zwalkend" is want de scheidslijn is gewoon flinterdun. Complete lockdown met alle economische gevolgen van dien of alles laten gaan met een bevolking die overal schijt aan heeft, zijn gang gaat waardoor je elke paar maanden weer met een piek zit.
Ik vind het gewoon net ff te simpel om het maar op de overheid af te schuiven.
Gewoon digitaal een test aanvragen en invullen dat je mantelzorger bent.Volgens mij moet je wel klachten hebben om getest te worden. Mijn dochter is dinsdag positief getest, ik word zometeen getest, mijn andere dochter ook, maar mij vrouw niet omdat die geen klachten heeft.
Of dat je last van neusverkoudheid hebt.Gewoon digitaal een test aanvragen en invullen dat je mantelzorger bent.
In Oostenrijk kunnen ze er ook wat van:Of het vaccin nu wel of niet werkt, die prutsers zitten er toch wel.
Volgens mij moet je wel klachten hebben om getest te worden. Mijn dochter is dinsdag positief getest, ik word zometeen getest, mijn andere dochter ook, maar mij vrouw niet omdat die geen klachten heeft.
Dat de ziekenhuisopnames stabiel zijn is in deze een slecht teken.Tevens dacht ik dat het beleid was dat we gingen verstrengen of versoepelen vanwege het aantal ziekenhuisopnames enz, en dat lijkt nu juist heel stabiel te zijn.
Dat de ziekenhuisopnames stabiel zijn is in deze een slecht teken.