Nou, gelukkig maar dat het relatief mee lijkt te vallen.
Ik dacht het ook al aan je score bij de satékroketten te zien. 🙂
Waarom niet?Haha zag het ja, kan ook niet goed blijven gaan
Seretide en ventolin JFK, sorry, kan niet multi quoten.
Maar rookte jij nou of was je gestopt?Seretide en ventolin JFK, sorry, kan niet multi quoten.
Verzuimen de juiste maatregelen te nemen wel. Ze hadden al lang één van de grootste brandhaarden kunnen aanpakken door de scholen te sluiten of door desnoods per dag of week de helft van de leerlingen naar school te laten gaan en de andere helft thuis de les te laten volgen.Maatregelen verspreiden het virus niet.
Dat mag niet van de ouders en scholen.Verzuimen de juiste maatregelen te nemen wel. Ze hadden al lang één van de grootste brandhaarden kunnen aanpakken door de scholen te sluiten of door desnoods per dag of week de helft van de leerlingen naar school te laten gaan en de andere helft thuis de les te laten volgen.
Mij is niks gevraagd, dus dat het van de ouders niet mag klopt niet.Dat mag niet van de ouders en scholen.
Als ik een lid van dit mooie forum mag geloven is dat in heel Nederland nodig, behalve in Groningen. Daar is alles onder controle.Mij is niks gevraagd, dus dat het van de ouders niet mag klopt niet.
Nee, hier krijgen kinderen ook corona op school.Als ik een lid van dit mooie forum mag geloven is dat in heel Nederland nodig, behalve in Groningen. Daar is alles onder controle.
Dat ben ik helemaal met je eens. De leerfabrieken lijken mij ook niet erg helpen tegen de verspreiding.Nee, hier krijgen kinderen ook corona op school.
Het ligt sowieso een stuk genuanceerder en dat weet je zelf vast ook wel. Ik heb liever dat mijn kinderen niet naar school gaan en thuis onderwijs krijgen. Niet ideaal, maar beter dan hoe het nu gaat met scholen als brandhaard. 1500 kinderen in 1 gebouw, 5 dagen in de week. Afstand houden is lastig tot onmogelijk.
Maar rookte jij nou of was je gestopt?
Maar in ieder gebal goed om te lezen dat je weer enigszins de oude bent.
Elk bericht dat je wil quoten op het knopje ' Citeer dit bericht' klikken.Ik ben gestopt vanaf maart.
Omdat ik niet weet hoe dat moet gevegt.
ik ookIk ben gestopt vanaf maart.
Je mag het wel of niet eens zijn met de beslissing over het open houden van de scholen. Maar er is inmiddels al wel bewezen dat leerlingen achterstand hebben opgelopen door die 3 maanden online les en dat het met het welzijn van kinderen flink minder is geworden door die schoolsluiting staat ook als een paal boven water.Wat mij betreft doen ze de scholen dicht tot na het griepseizoen, maar dat lijkt me een utopie gezien het gelul over achterstand en welzijn van de kinderen.
Deze journalisten zijn echt met afstand het domste volk van Nederland.
Verder niks nieuws. Had schriftelijk afgedaan kunnen worden.