Ben 1 keer in de Corona-tijd zonder winkelmandje of winkelwagentje naar binnen gegaan en niemand die wat zei.
Wat ik er nog wel aan wil toevoegen: Raar dat supermarkten niet 1 en hetzelfde beleid hebben. Wij hebben bijvoorbeeld 2 Jumbo's hier in de stad / het dorp (nog 1 meer maar daar weet ik niet hoe dat werkt daar) op nog geen anderhalf kilometer van elkaar. En bij de ene Jumbo waren er wel mandjes en bij de andere niet. De ene Jumbo werkte weer veel eerder met zelf poetsen en muntjes.
Bij de locale supermarkt hier kan je zo naar binnen lopen zonder mandje of wagentje, doe ik ook wel als ik maar 1 of 2 boodschappen nodig heb.
Heeft er ook mee te maken dat veel binnenstadssupermarkten ook vrij klein zijn en smalle gangpaden hebben. Zet je daar 1 winkelwagen in een pad dan is direct het hele pad geblokkeerd...Dat kan bij mijn vaste supermarkt niet, daar is het echt karretje of anders niet. Maar bij supermarkten in de binnenstad kan het wel. Daar doen ze niks.
Voor onzin kletsen word je in NL niet opgepakt...Wanneer wordt Willem Engerd trouwens opgepakt?
Ik vind hem een gevaar voor de volksgezondheid.Voor onzin kletsen word je in NL niet opgepakt...
Dan kan je de hele antivaxclub wel opsluiten...Ik vind hem een gevaar voor de volksgezondheid.
En dan ook 3-4 x zoveel ziekenhuisopname?Wat ik me alleen wel afvraag: die 'kleurcodes' zijn bepaald a.d.h.v. het aantal besmettingen per 100.000 inwoners. Maar als je dan 3-4x zo veel test vind je toch ook 3-4x zo veel besmettingen?
Doe dat dan via percentages (waarbij je bv je ook kan afvragen of als er een testschaarste is of percentages dan niet sowieso hoger worden omdat dan sneller 'niet zieken' zich niet laten testen)...
Prima, dan doen we die er wel bij. Als die volksmenner maar gepakt wordt.Dan kan je de hele antivaxclub wel opsluiten...
Je zit niet op Twitter.En die kut studenten ook, kapot schieten dat volk