Coronavirus 2

Joost

Well-known member
Het wordt na Corona wel wennen qua sfeer als er weer supporters in het stadion zitten. Het lijkt nu overal een heksenketel.
 

JMD

Well-known member
Nou heb je na x tijd eindelijk je voorbeeld.
Het zou idd kunnen.

Maar wie weet hebben ze allemaal wel samen uit 1 fles drank gedronken...
Zijn ze in groepjes naar de WC geweest...

Ik vind het echt te stellig om te zeggen dat dit 'dan wel buiten gebeurd is', simpelweg omdat er al zoveel demo's buiten zijn geweest, men druk op stranden is geweest, waar mensen absoluut geen 1,5m afstand hielden en dat dan geen brandhaard heeft opgeleverd.
Verder zou het ook kunnen dat men wel buiten zat, maar onder een zonnescherm ofzo, of tussen schuttingen (of van die glazen wanden). Mijn ouders hebben zo'n groot terrasscherm, als je daaronder zit is het net alsof je binnen zit, praktisch geen luchtverplaatsing ook. Dus ja, dan "reageert" het voor het virus ook net als 'binnen'...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Of allemaal hetzelfde meisje. We weten het niet. Misschien dat De Wolf op onderzoek uitkan.
 

Forza AZ

Well-known member
Die in Dokkum was iemand die positief had getest en toch op stap ging. :censored::censored:
De overheid stelt maatregelen in voor mensen die totaal niet bewezen zijn te helpen, maar ze kunnen niet positief besmette mensen tot een verplichte quarantaine dwingen. Dan is het natuurlijk geen wonder dat steeds meer mensen die maatregelen negeren.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De overheid stelt maatregelen in voor mensen die totaal niet bewezen zijn te helpen, maar ze kunnen niet positief besmette mensen tot een verplichte quarantaine dwingen. Dan is het natuurlijk geen wonder dat steeds meer mensen die maatregelen negeren.

Als je positief getest bent en je gaat er alsnog op uit en zoekt drukte op, dan ben je gewoon een enorm domme paardenlul. En daar kan geen regering iets aan doen lijkt mij.
 

Forza AZ

Well-known member
Als je positief getest bent en je gaat er alsnog op uit en zoekt drukte op, dan ben je gewoon een enorm domme paardenlul. En daar kan geen regering iets aan doen lijkt mij.
Ze kunnen zo iemand toch huisarrest opleggen. De overheid weet toch ook wel dat vrijblijvende adviezen door lang niet iedereen opgevolgd worden.
 
Bovenaan