En maar 3000 ipv 7000 toeschouwers die naar binnen mogen.Mondkapjes verplicht voor toeschouwers bij Feyenoord-Sparta a.s. zondag!
Ik denk meer dat het in Amsterdam momenteel fout gaat. Ik snap dan ook niet dat GGD's uit andere regio's bijstaan. Of je nou vanuit Leeuwarden of Maastricht of Amsterdam nabelt, het blijft hetzelfde...GGD Amsterdam gaat minder testen vanwege personeelsgebrek. Ik vraag me af of de overheid Corona wederom onderschat, net als in de eerste weken van de eerste piek.
Amsterdam is een land opzich. Laten we daar aub niet meer naar kijken. Die doen toch waar ze zelf zin in hebben.GGD Amsterdam gaat minder testen vanwege personeelsgebrek. Ik vraag me af of de overheid Corona wederom onderschat, net als in de eerste weken van de eerste piek.
Dat verbaast me toch wel enigszins dat jij het met hem eens bent.Coutinho (oud-directeur RIVM) maakt bij Nieuwsuur het huidige RIVM en kabouter Jaap totaal met de grond gelijk. Niet heel netjes, maar hij heeft uiteraard wel gelijk vind ik. En communiceert ook wel prettig.
Haha wat een onzin man. Emotie bij een training.Ik begrijp het wel. Een hoop emotie was loskomt nu ze weer naar hun club mogen.
Ben ook meer voorstander om mondkapjes verplicht te stellen tijdens wedstrijden. Helpen geen drol (volgens Rutte) maar zingen lijkt mij dan ook klote.
Tsja, dat was toch te verwachten? Daar zal elke club wel mee te maken gaan krijgen. Net zoals elke club met blessures te maken krijgt in een seizoen...