Absoluut. Waarom zijn ze hier nog.
Wanneer je de lucht gaat circuleren is de kans op besmetting groter.
Klopt. Die Polen zijn doorgaans wel vlijtig met hun mes maar gebruiken hem verkeerd.
Tja, dat krijg je als je ze geen goede opleiding geeft.
Ik ken wel een paar lui uit Westerhaar. Kunnen ze bij in de leer.
Hier zijn er ook wel een aantal. Die hoef je niets meer te leren.
Denken ze.
Ach, het blijven veenstekers uit het noorden.
Zal ik oe stekk'n of zal ik oe snie'n.
Ik sloa oe bek met 1 klap tot moes!
Eers ene drink'n
Plop!:duim:
Plop:duim:.
Even uit nieuwsgierigheid: Jullie vallen in Veiligheidsregio Salland in Dalfsen neem ik aan? Regio Twente was de enige die niet mee deed aan de bezoekregeling aan verpleeghuizen. Idioot. Besmettingen waren hier goed te traceren. Carnavalsgemeenten (alaaf) en Gristelijke gemeenten (gods wil) werden getroffen. De rest niet.
Als ik het hier en daar zo lees is het niet niet meer dan gemiddeld. Met de kanttekening dat de ouderen ook pas laat in bescherming zijn genomen.
Restaurant had een besloten feest waarbij corona-regels niet nageleefd werden.Nou, in Duitsland zijn de restaurants in sommige gebieden al een paar weken open en direct (dus 14 dagen na opening, is direct) een uitbraak, net over de grens hier in Leer.
Dat belooft nog wat. Wat je er over leest nu is dat steeds duidelijker wordt dat binnen veel risico's heeft en buiten veel minder.
ALs je dat met lucht van binnen doet ja. Maar bij aanvoer van verse lucht van buiten niet.
Dat wordt in slachterijen nog een probleem omdat met alleen buitenlucht je niet voldoende kan koelen.
Dat wordt in slachterijen nog een probleem omdat met alleen buitenlucht je niet voldoende kan koelen.