Coronavirus 2

Eef de Kip

Well-known member
Want universiteiten doen natuurlijk ook zomaar wat onderzoekjes... :cab::cab:

Klopt en uit al die onderzoekjes komen verschillende uitkomsten dus wat ik zeg, lekker consistent. Niet alleen universiteiten trouwens hoor, ook de RIVM's van deze wereld enz.
 

Maasveld

Well-known member
Personeel telt dus niet mee in die 30 man bij horeca. Dus er mogen 30 gasten binnen ipv 30 - het aantal personeel.

Basisschool dus vanaf 8 juni totaal open, VO vanaf 2 juni. Die moeten ook fysiek les geven (alleen hoe dat moet met 1,5m (bij ons passen er dan een lln of 6 in 1 lokaal) vertelde hij niet) en lln moeten met de fiets komen of lopend. Voor lln die verder weg wonen moeten scholen het vervoer regelen... Echt...

Waarom hebben jullie zo'n ultrakleine lokalen?
 

De Wolf

Well-known member
Rutte geeft aan duidelijk te zijn en hij deed het ook prima dan komt Hugo de Jonge met een verhaal wat moeilijk te volgen is. Dan krijg je weer vragen.
Dat Corline Koolhof op een gegeven moment Irma ging vervangen hadden ze ook wel mogen melden.
 

Joost

Well-known member
Personeel telt dus niet mee in die 30 man bij horeca. Dus er mogen 30 gasten binnen ipv 30 - het aantal personeel.

Basisschool dus vanaf 8 juni totaal open, VO vanaf 2 juni. Die moeten ook fysiek les geven (alleen hoe dat moet met 1,5m (bij ons passen er dan een lln of 6 in 1 lokaal) vertelde hij niet) en lln moeten met de fiets komen of lopend. Voor lln die verder weg wonen moeten scholen het vervoer regelen... Echt...

Ik welke situaties wonen leerlingen zo ver van een Middelbare school dat ze absoluut niet met de fiets kunnen komen?
 

erka

Well-known member
Ik welke situaties wonen leerlingen zo ver van een Middelbare school dat ze absoluut niet met de fiets kunnen komen?

Kom eens in Noord-Nederland waar de dichtsbijzijnde middelbare school voor veel leerlingen 20 soms 30km ver is, en er vaak geen of slecht OV is in kleine dorpen.
 

Joost

Well-known member
Moet je op die kaart eens VWO aanklikken in plaats van alle scholen. En dan eens in Noord- of Oost-Groningen of Noord-Friesland kijken. Havo nagenoeg zelfde beeld.

Inderdaad, nagenoeg overal ligt er wel binnen 15km een middelbare school.
 

SanMark.

Well-known member
Klopt en uit al die onderzoekjes komen verschillende uitkomsten dus wat ik zeg, lekker consistent. Niet alleen universiteiten trouwens hoor, ook de RIVM's van deze wereld enz.

Ik heb van TeeZee en Atreides begrepen dat wetenschappers enorm competitief zijn , dus het zou allemaal moeten kloppen, zulke mannetjes zitten niet mis.
 

De Wolf

Well-known member

Als ze in een verzorgingshuis woont mag er een vast persoon op bezoek komen wanneer het verzorgingstehuis coronavrij over een week of iig half juni. Woont ze zelfstandig dan zou bezoek mogen met 1,5 meter afstand tussen de personen. Voor je broer en schoonzus telt dat uiteraard niet.
 

JMD

Well-known member
Waarom hebben jullie zo'n ultrakleine lokalen?

Omdat onze school 100 jaar oud is (dit jaar jubileum). 'Vroeger' werd de grootte van een lokaal bepaald adhv de inhoud van het lokaal. Vandaar dat in oude scholen lokalen vaak klein zijn, maar wel hoog (mijn lokaal i een meter of 5 hoog). Tegenwoordig moet een lokaal minimaal een bepaalde oppervlakte hebben...
 
Bovenaan