JMD
Well-known member
https://twitter.com/BrianEntin/status/1262732769014267905
Gezichtsmaskers (of wat je ook maar voor je mond houdt) helpen dus....
Gezichtsmaskers (of wat je ook maar voor je mond houdt) helpen dus....
Want het staat op Twitter.
Ja laten we blind achter alle onderzoekjes van universiteiten aan rennen.
Puik plan!
De scholen gaan per 8 juni waarschijnlijk weer volledig open... 4 weken later begint de zomervakantie.
Ja toch? En dan ook iedereen gelijk geven en al het beleid daar op af stemmen. Lijkt me lekker consistent.
Ja laten we blind achter alle onderzoekjes van universiteiten aan rennen.
Mijn aandacht verslapt elke keer als Hugo de Jonge aan het woord is.
Mogen broer gevegt en zijn vrouw nu vanuit Duitsland op bezoek komen bij moeder gevegt?
Dit kwam alleen een beetje aan de orde door een vraag van een verslaggever van de NOS, maar dat ging meer over de zuidelijke landen, en dat ging meer over de zomervakantie. Voor de rest weinig over gehoord.
Ik ben overigens wel blij dat de 'buitenregel' vereenvoudigd is: gewoon 1,5m afstand houden. Geen gedoe meer dat als je puur toeval 2 mensen tegenkomt in het park dat dat wel mag, maar als je met zijn 3-en afspreekt dat dat niet mag. Of dat als je met 10 man gaat hardlopen met 1,5m afstand dat dat mag, maar als je dan even stil gaat zitten om te praten dat dat niet mag. Deze regel is duidelijker.
Ik heb het niet helemaal gevolgd. Maar stel dat ik met een man of tien ga picknicken in het park en we houden anderhalve meter afstand, dan mag dat nu?