Copa Libertadores de America

ALenstra

Well-known member
Wat een helden die fans. Met name die individu die een kind volstopt met vuurwerk. Wat een wedstrijd.
 

erka

Well-known member
Spelers hebben glas in hun ogen gekregen en traangas ingeademd. Boca Juniors weigert te spelen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Spelers hebben glas in hun ogen gekregen en traangas ingeademd. Boca Juniors weigert te spelen.

En terecht. Ik ben voor River Plate, maar dit is schandalig. Of de club er iets aan kan doen is de vraag, maar gewoon 0-3 noteren
 

Pascallovic

Well-known member
Infantino zou de voorzitter van Boca gemeld hebben dat ze vandaag moeten spelen of anders worden ze gediskwalificeerd.
 

Batigoal

Well-known member
Infantino zou de voorzitter van Boca gemeld hebben dat ze vandaag moeten spelen of anders worden ze gediskwalificeerd.

Belachelijk. Spelers van Boca lijken me sowieso niet in staat om fatsoenlijk te spelen. Dortmund hoefde vorig jaar ook niet te spelen.
 

Batigoal

Well-known member
De eigenaren van River en Boca zijn dit overeengekomen. De clubs zijn tenminste wel verstandig.
 

Makanaky

Well-known member
Van de Guardian-liveblog: "Sadly, violence is now reported as taking place in and out of the stadium though the current suggestion is the game will be played in front of a crowd and not behind closed doors."
En het moet daar nog donker worden.
 

erka

Well-known member
De buschauffeur werd onwel achter het stuur en de voorzitter van Boca Juniors heeft vervolgens zelf het laatste stuk gereden, schijnt.

Overigens hebben paar jaar geleden Boca-fans hetzelfde gedaan bij de spelers van River Plate. Dus dat gaat regelmatig zo mis. Nu moeten 70.000 mensen het stadion uit. Als dat maar goed gaat.
 

Makanaky

Well-known member
Toen spoten ze pepperspray de spelerstunnel in en werd Boca getrakteerd op een reglementaire nederlaag.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ongelooflijk zeg, wat een bende. Het zou me zeer verbazen als iedereen hier heelhuids uit gaat komen.
 
Bovenaan