Copa Libertadores de America

Ska P 187

Well-known member
Godver mijn 4 jarige zoontje heeft de blauwen als favoriet gekozen. Wat een irritant mannetje!
Vamos River!
 

Batigoal

Well-known member
Vermakelijk eerste uur. Het belooft wat voor de return.

Ik denk wel dat die Benedetto slecht heeft geslapen na zijn misser.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik heb die docu gezien over Boca op Netflix.

Wat een club. Onge?venaard.
 

erka

Well-known member
Ja, ooit ga ik een keer naar Buenos Aires en ga dan wedstrijden kijken van al die grandioze clubs daar. Daar kan echt geen enkele andere stad in de wereld ook maar aan tippen.

Mooi ook hoe ze dat oplossen met die fan die op het veld kwam bij de training. Duidelijk iemand met een echte verstandelijke beperking. Die heeft het moment van zijn leven gehad :duim:
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dank voor de tip! Ik wist niet eens dat die er was. Ook maar even kijken dan. :D

Het is een serie. Natuurlijk zitten er ook wat standaard dingen in, maar het geeft wel een mooi inkijkje in de enorme passie rond die club.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kan me niet voorstellen dat deze wedstrijd doorgaat. De spelersbus van Boca Juniors werd bekogeld met stenen. Diverse spelers zijn volgens de geruchten naar het ziekenhuis gebracht.
 

Batigoal

Well-known member
DsyqZKvWoAAxcNu.jpg


Tevez is gewond bij het stadion aangekomen. Denk niet dat het doorgaat. River-fans zijn buiten het stadion ook behoorlijk aan het matten met de politie.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
DsyqZKvWoAAxcNu.jpg


Tevez is gewond bij het stadion aangekomen. Denk niet dat het doorgaat. River-fans zijn buiten het stadion ook behoorlijk aan het matten met de politie.

De gevolgen van pepperspray. Onduidelijk of dat door de River Plate fans is gespoten, of door de politie.
 

Makanaky

Well-known member
Waarom gaan ze ook in zo'n opvallende teambus met levensgroot Boca-logo zitten? Dan ben je niet aan het de-escaleren.
 

erka

Well-known member
Tjongejonge. Plan BA blijft staan, maar ditte...kies wel even een paar reguliere potjes uit :D
 
Bovenaan