Xisco
Member
Cheryshev had een schorsing open staan vanwege een teveel aan gele kaarten bij Villarreal. Dat blijkt ook gewoon in een document te hebben gestaan dat alle clubs van de RFEF hebben toegestuurd gekregen eind vorig seizoen. Nu doet iedereen bij Real Madrid alsof het niet hun schuld is, dat niemand ze had ingelicht. Als je pretendeert de grootste voetbalclub ter wereld te zijn, heb dan ook het lef om toe te geven dat je een blunder hebt begaan. Hopelijk nu geen klassejustitie, maar dezelfde straf als Osasuna een paar maanden geleden kreeg voor het opstellen van een niet-speelrechtigde speler: uitsluiting.
Overigens kan ik me nog een uitsluiting van Valencia herinneren vanwege het opstellen van een niet-speelrechtigde speler, uit de tijd dat er nog over ??n wedstrijd werd gespeeld. Raad eens wie de coach was die die blunder maakte? Juist, degene die nu ook bij Real Madrid de opstellingen maakt
Overigens kan ik me nog een uitsluiting van Valencia herinneren vanwege het opstellen van een niet-speelrechtigde speler, uit de tijd dat er nog over ??n wedstrijd werd gespeeld. Raad eens wie de coach was die die blunder maakte? Juist, degene die nu ook bij Real Madrid de opstellingen maakt
Laatst bewerkt: