Copa del Rey

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat een gefrustreerde sukkeltjes bij Athletic. Geweldige actie van Neymar!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Neymar heeft geluk dat het niet in San Mames is. Dan moest ie rennen voor z'n leven.
 

Kielse Rat

Well-known member
Afgelopen. Bar?a een niveau te hoog voor Bilbao. Bij Juventus zullen ze alvast een kaarsje branden voor volgende week.
 

Ska P 187

Well-known member
Hopppa en dat is twee!
Degene die volgende week de CL wint heeft een triplette te pakken, Visca Barca, Visca Catalunya!
 

Ska P 187

Well-known member
Jij had Neymar toch ook even naar een andere planeet geschopt?

Ik vind dat een speler als Neymar zo'n actie mag, nee moet (proberen te) maken. Daar is hij voor gehaald en dit is circus Barca.
Ik vind het ook begrijpelijk dat een tegenstander probeert zo'n irritant mannetje, want dat is hij, de tering te schoppen. Daar heb je gele en rode kaarten voor om dat nog een beetje in de hand te houden.
Oftewel het hoort er allemaal bij en in Spanje heb je het allemaal.
Daarom is het ook de sterkste competitie ter wereld.
FEIT!
 
Laatst bewerkt:

Ska P 187

Well-known member
Sorry hoor, maar meen je dat nou???

Ik moet zeggen dat Juventus met name thuis een sterke indruk heeft gemaakt. In het bernabeu hebben ze gemazzeld, maar okay zonder geluk vaart niemand wel.
Barca is favoriet, zie bookies zou ik zeggen, meer ook niet.
Dat waren ze ook tegen Milan in een bepaalde finale en daar heb ik geen zin in.

Welkom (terug?) overigens.
 
Laatst bewerkt:

Raul

Well-known member
Terug van weggeweest amigos. Ik heb veel gemist en nauwelijks wat gezien. Alleen mijn club weet ik alles van. Gefeliciteerd Xisco, het is je niet gegund maar toch haha. Alles beter dan dat zooitje uit Madrid haha: )
 

Xisco

Member
Raulito! Welkom terug, che. Laat dat clubje van je maar gewoon de CL halen, want ik wil die primeur van vijf Spaanse clubs in het hoofdtoernooi wel meemaken.
 

Xisco

Member
Tegen duizenden Catalanen en Basken zeggen dat ze niet mogen fluiten tijdens het volkslied... de uitkomst was te verwachten. De regering neemt het hoog op als "aanval op een symbool van de Spaanse staat", stelt sancties in het vooruitzicht en roept morgen een speciale antigeweldcommissie bij een. Wat een gedoe... Eigenlijk zou Mikel Landa dan ook gestraft moeten worden voor gebrek aan respect voor La Marcha Real voor het niet afzetten van zijn petje vanmiddag bij de prijsuitreiking van de Giro d'Italia. Misschien was het per ongeluk, maar heeft zijn afkomst niet mee.
 

Raul

Well-known member
Ja had ik ook gedaan. Je kunt mensen niet gaan dwingen of opleggen, we of ze leven in een democratie en willen al tijden autonoom zijn. Gunnen het zeker wel maar of dat zomaar even kan dus niet.
 

Raul

Well-known member
Raulito! Welkom terug, che. Laat dat clubje van je maar gewoon de CL halen, want ik wil die primeur van vijf Spaanse clubs in het hoofdtoernooi wel meemaken.

En je club(je) vermorzelen bedoel? Wij gaan weer floreren als vanouds. Mestalla word weer een onneembare vesting, bibberend komen de Cules aan, en daarna weggecounterd naar huis. Weliswaar met een andere coach, want met deze Portugees word het wel te defensief: )
 

Xisco

Member
En je club(je) vermorzelen bedoel? Wij gaan weer floreren als vanouds. Mestalla word weer een onneembare vesting, bibberend komen de Cules aan, en daarna weggecounterd naar huis. Weliswaar met een andere coach, want met deze Portugees word het wel te defensief: )

We zullen zien... Eerst het hoofdtoernooi maar eens halen. Wat mij betreft prima als de tijden van C?per en Ben?tez herleven, geeft nog meer kleur aan de nationale competitie en de Spaanse inbreng in de Europese toernooien.
 

Raul

Well-known member
We zullen zien... Eerst het hoofdtoernooi maar eens halen. Wat mij betreft prima als de tijden van C?per en Ben?tez herleven, geeft nog meer kleur aan de nationale competitie en de Spaanse inbreng in de Europese toernooien.

Vind ik ook. Ben je ook al zo sceptisch betreft Benitez? Ik snap dat allemaal niet, ook niet vanwege Valencia hoor. Maar ik heb het gevoel dat ik de enige ben die hem verdedig. Vraag Mourinho etc maar over Benitez, alleen maar positief: ). Real Madrid is het bijna rond las ik: )
 

Xisco

Member
Wel een Real-verleden, ik geloof jeugdtrainer geweest en even assistent van Del Bosque in een interimperiode in de midden jaren negentig.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik denk dat hij in zijn jeugd meer in de bediening heeft gewerkt en op kosten van zijn arme baas, na ja vul maar in.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan