Copa del Rey

G

Gast

Guest
Mocht iemand antwoord hebben op de volgende vragen dan hoor ik het bijzonder graag:
- wanneer worden de speeldagen van de onderstaande wedstrijden bepaald?
- wat is de goedkoopste optie om in La Linea te komen?
- hoe kom je aan een kaartje voor Linense-Athletic?

Het gaat dus over de loting van de Copa, de eerste ronde met Primera teams.
emparejamientos--660x371.jpg
 

Marc070987

Member
Mocht iemand antwoord hebben op de volgende vragen dan hoor ik het bijzonder graag:
- wanneer worden de speeldagen van de onderstaande wedstrijden bepaald?
- wat is de goedkoopste optie om in La Linea te komen?
- hoe kom je aan een kaartje voor Linense-Athletic?

Het gaat dus over de loting van de Copa, de eerste ronde met Primera teams.
emparejamientos--660x371.jpg

Ik denk dat vliegen op M?laga de goedkoopste optie is, want Gibraltar en Sevilla zijn over het algemeen duurder. Dan kan je vanaf Malaga voor 2 tientjes ongeveer met de trein (de AVE) naar La Linea de Concepcion, dan ben je er in 4 uur dacht ik. De beste manier om aan kaartjes te komen is denk ik om contact op te nemen met de club of via eventuele kennissen die je hebt van Athletic. http://www.realbalompedicalinense.net/p/contacto_18.html
 
G

Gast

Guest
Gracias.

Het zure is dat nauwelijks iets geregeld kan worden totdat de speeldag vast staat. Het stadion in La Linea staat al lang op de virtuele 'verlanglijst' en dit is waarschijnlijk de enige kans in mijn leven om Athletic daar te zien voetballen. Maarja, het moet wel kunnen... normaal gesproken kunnen ze denk ik zowel dinsdag 1/12, als de woensdag en donderdag daarna gepland worden. Afwachten dus.

De AVE naar La Linea kon ik aanvankelijk niet vinden, even verder gezocht, nu blijkt het dichtst bijzijnde station San Roque - La Linea te zijn. Dat is nog best een stuk buiten de stad. Maar goed, zorgen voor later ;-).
 

Xisco

Member
Bar?a speelt volgende week woensdag al, maar dat is vanwege het WK. De rest van de wedstrijden staat vooralsnog voor 2 december, maar dat inderdaad ook een dag eerder of later zijn.

La Linea... Ik weet nog dat ik er een aantal jaar geleden kwam in de veronderstelling dat het niet meer was dan de letterlijke betekenis, "de lijn" van de Spaans-Gibraltarese grens. Bleek het een stad van nog behoorlijk formaat te zijn!
 

Xisco

Member
Bar?a is niet verder gekomen dan een 0-0 in Extremadura bij Villanovense... De reservespelers plus wat van Bar?a B waren niet beter dan een team uit de Segunda B. Dat Adriano de boel als aanvoerder mocht leiden is dan wel illustratief. In Camp Nou zal het begin december wel rechtgezet gaan worden, maar toch een kleine afgang dit.

Aanvallend is het erg zwak gesteld momenteel achter Neymar en Su?rez. Munir en Sandro hebben volgens mij allebei ??n assist gegeven dit seizoen maar verder niets noemenswaardig gepresteerd. Gisteren debuteerde aanvaller Aitor Cantalapiedra, hoewel wat mij betreft Maxi Rol?n logischer was geweest. De Argentijn was uitblinker in het voorseizoen en al tweemaal match-winner. Laat Nolito maar komen in januari!
 
G

Gast

Guest
De wedstrijden zijn inmiddels vastgezet. Linense-Athletic is op donderdag 3 december, waarmee het toch bijzonder begint te kriebelen om naar La Linea en Gibraltar te gaan, vooral ook vanwege gunstige vliegtijden en -prijzen. Het enige probleem is dat ik geen idee heb hoe ik aan een kaartje ga komen. Linense reageert zoals verwacht niet op emails en op de website staat dat volgende weer meer informatie verschijnt over de kaartverkoop, maar die zal ongetwijfeld aan de taquillas plaats vinden... beetje zuur dit.
 

SanMark.

Well-known member
Bar?a is niet verder gekomen dan een 0-0 in Extremadura bij Villanovense... De reservespelers plus wat van Bar?a B waren niet beter dan een team uit de Segunda B. Dat Adriano de boel als aanvoerder mocht leiden is dan wel illustratief. In Camp Nou zal het begin december wel rechtgezet gaan worden, maar toch een kleine afgang dit.

Aanvallend is het erg zwak gesteld momenteel achter Neymar en Su?rez. Munir en Sandro hebben volgens mij allebei ??n assist gegeven dit seizoen maar verder niets noemenswaardig gepresteerd. Gisteren debuteerde aanvaller Aitor Cantalapiedra, hoewel wat mij betreft Maxi Rol?n logischer was geweest. De Argentijn was uitblinker in het voorseizoen en al tweemaal match-winner. Laat Nolito maar komen in januari!


Zit er meer dan een maand tussen de return wedstrijd ?
 
G

Gast

Guest
Volgens mij vond ik die uit Alcoi vorig seizoen mooier, al kan ik die niet meer terug vinden, maar deze is ook leuk. Het cartel.

12190037_10153284743183471_4145897060945869309_n.jpg
 

Makanaky

Well-known member
Ook hier van de pot gerukte prijzen. e55:cab:

In 2007 bij Betis-Elche, ook 3e ronde Copa, geweest. Betaalde ik 25 euro voor 2de ring lange zijde. Dat was nog netjes in het redelijke.
 

Ska P 187

Well-known member
Ongetwijfeld, maar de eerste had ik nog niet gehoord, lijkt wel een medische richting cq latijn ofzo.
 

De Groene Scout

Well-known member
Zo, Real Madrid wordt er waarschijnlijk uitgeknikkerd omdat het een geschorste speler heeft mee laten doen.
Dom, dom, dom.
 
Bovenaan