Wanneer is de finale en op welk onchristelijk tijdstip?
Chili wint verrassend eenvoudig van Colombia
Het koste wel even tijd, want de rust duurde vanwege een storm ruim 2 uur.Die revanche kan er komen, want Chili wint verrassend eenvoudig van Colombia waardoor een herhaling van de vorige finale een feit is.
MietjeMessi heeft meteen zijn afscheid als international aangekondigd. Had ik niet van hem verwacht.
Heeft ie ook gezegd waarom hij stopt? Hij is pas 29.Pingel missen en voor de 4e keer op rij een finale verliezen en dan maar even tussen neus en lippen door verklappen dat je ermee stopt. Trut.
Verrassend dit...
En ik blijf het opvallend vinden dat een wereldster als Messi een elftal niet naar zijn hand kan zetten. Cruijff, Pele en Maradona konden dat wel. Ronaldo kan het bv ook niet. Blijkbaar kunnen Ronaldo en Messi het wel in een elftal met andere sterren en als ze het dan met 'gegeven spelers' moeten doen het moeilijker wordt. ALs je zo goed bent als Messi sla je toch met je vuist op tafel en zeg je dat het gebeurt zoals jij wil? De BC heeft je daarin te volgen.
Het voetbal tegenwoordig is wel van een hoger niveau dan 20 jaar geleden, laat staan langer geleden.
Verrassend dit...
En ik blijf het opvallend vinden dat een wereldster als Messi een elftal niet naar zijn hand kan zetten. Cruijff, Pele en Maradona konden dat wel. Ronaldo kan het bv ook niet. Blijkbaar kunnen Ronaldo en Messi het wel in een elftal met andere sterren en als ze het dan met 'gegeven spelers' moeten doen het moeilijker wordt. ALs je zo goed bent als Messi sla je toch met je vuist op tafel en zeg je dat het gebeurt zoals jij wil? De BC heeft je daarin te volgen.
Volgens mij heeft Messi dit toernooi wel het niveau gehaald, wat hij bij Barca ook wekelijks laat zien. Argentinie was gewoon erg overtuigend qua spel dit toernooi, met Messi als middelpunt. Dus dit verhaal is op het huidige toernooi niet van toepassing.Verrassend dit...
Volgens mij heeft Messi dit toernooi wel het niveau gehaald, wat hij bij Barca ook wekelijks laat zien. Argentinie was gewoon erg overtuigend qua spel dit toernooi, met Messi als middelpunt. Dus dit verhaal is op het huidige toernooi niet van toepassing.