Copa America Centenario 2016: 3 juni t/m 26 juni, USA

Maasveld

Well-known member
Zou me niets verbazen als hij over 2 jaar helemaal stopt met voetballen. Op clubniveau heeft hij alles bereikt wat er te bereiken valt.
 

Janssen

Well-known member
Copa America Centenario 2016: 3 juni t/m 26 juni, USA

Verloren finale gehaald woehoe.

Zidane was veel beter dan Cruijff.
 

JMD

Well-known member
Wat, een finale gehaald? Heeft Messi toch ook.

Verloren finale gehaald woehoe.

Zidane was veel beter dan Cruijff.
Ik kan me vergissen, maar ik denk niet dat over 40 jaar nog veel voetballiefhebbers het hebben over Argentini? op WK 2014, terwijl er over 40 jaar nog steeds over Oranje 1974 gesproken wordt. Wie was strateeg en leider van dat team. Precies. Cruijff veranderde het voetbal, drukte zijn stempel op alle teams, maakte teams beter, keer op keer. Briljant spelen in een heel goed team is iets anders dan briljant spelen in een matig team.
 

Janssen

Well-known member
Ik kan me vergissen, maar ik denk niet dat over 40 jaar nog veel voetballiefhebbers het hebben over Argentini? op WK 2014, terwijl er over 40 jaar nog steeds over Oranje 1974 gesproken wordt. Wie was strateeg en leider van dat team. Precies. Cruijff veranderde het voetbal, drukte zijn stempel op alle teams, maakte teams beter, keer op keer. Briljant spelen in een heel goed team is iets anders dan briljant spelen in een matig team.

Juist niet. Dan is die hele generatie met haar sentimenten uitgestorven en tellen enkel nog de statistieken.
 

Janssen

Well-known member
Wat is dat nou voor kul vergelijking. Dat zijn stukken geschiedenis met maatschappelijk belang. Niemand die Cruijff niet zelf heeft zien voetballen gaat daar over 100 jaar nog verhalen over vertellen.
 

U.G.

Well-known member
Het voetbal tegenwoordig is wel van een hoger niveau dan 20 jaar geleden, laat staan langer geleden.

Mensen blijven dit maar roepen, maar hoe langer hoe meer ik ervan overtuigd raak dat het op technisch vlak gewoon mijlen achteruit is gegaan. Vooral tov.. idd zo'n 20 jaar geleden. Ik zit thuis al verbaasd te kijken als iemand een tegenstander voorbij komt.

Fysiek, ok.
 
Bovenaan