Hij zal dus nooit de beste voetballer allertijden worden.
Wat heeft Cruijff allemaal gepresteerd met Oranje dan?
Wat heeft Cruijff allemaal gepresteerd met Oranje dan?
Dan kan hij het beter andersom doen. Dat hou hij ook langer vol.Zou me niets verbazen als hij over 2 jaar helemaal stopt met voetballen. Op clubniveau heeft hij alles bereikt wat er te bereiken valt.
Wat, een finale gehaald? Heeft Messi toch ook.
Ik kan me vergissen, maar ik denk niet dat over 40 jaar nog veel voetballiefhebbers het hebben over Argentini? op WK 2014, terwijl er over 40 jaar nog steeds over Oranje 1974 gesproken wordt. Wie was strateeg en leider van dat team. Precies. Cruijff veranderde het voetbal, drukte zijn stempel op alle teams, maakte teams beter, keer op keer. Briljant spelen in een heel goed team is iets anders dan briljant spelen in een matig team.Verloren finale gehaald woehoe.
Zidane was veel beter dan Cruijff.
Ik kan me vergissen, maar ik denk niet dat over 40 jaar nog veel voetballiefhebbers het hebben over Argentini? op WK 2014, terwijl er over 40 jaar nog steeds over Oranje 1974 gesproken wordt. Wie was strateeg en leider van dat team. Precies. Cruijff veranderde het voetbal, drukte zijn stempel op alle teams, maakte teams beter, keer op keer. Briljant spelen in een heel goed team is iets anders dan briljant spelen in een matig team.
Deed Messi mee dan met Argentini? op het laatste WK?
Dus van WO I worden de verhalen nu ook niet meer verteld omdat elke veteraan uit die oorlog dood is??Juist niet. Dan is die hele generatie met haar sentimenten uitgestorven en tellen enkel nog de statistieken.
Wat zal het dan rustig zijn...Gelukkig, nog een jaar of 30 en dan heeft niemand het meer over Barcelona.
Dat weet ik dus zo net nog niet...Wat is dat nou voor kul vergelijking. Dat zijn stukken geschiedenis met maatschappelijk belang. Niemand die Cruijff niet zelf heeft zien voetballen gaat daar over 100 jaar nog verhalen over vertellen.
Dat weet ik dus zo net nog niet...
Wie heeft 't nog over Jos? Leandro Andrade, grote ster vd Spelen in '24 en '28?
Briljant spelen in een heel goed team is iets anders dan briljant spelen in een matig team.
Het voetbal tegenwoordig is wel van een hoger niveau dan 20 jaar geleden, laat staan langer geleden.