Op naar de rechtstreekse CL plaats. Eindelijk begint het Andorrese voetbal wat van de grote potentie te laten zien.Nog een paar plekken winnen en ze mogen 3 deelnemers inschrijven voor de CoL ipv 2.
Op naar de rechtstreekse CL plaats. Eindelijk begint het Andorrese voetbal wat van de grote potentie te laten zien.Nog een paar plekken winnen en ze mogen 3 deelnemers inschrijven voor de CoL ipv 2.
Wat een kutclub was dat.Je zou zeggen dat Satyr voor Satan Coloma was, maar die was voor CE Principat, sowieso de geweldigste mooiste beste club ooit ter wereld dus dat was logisch.
Je bent zelf een kutclub en niet te pruimen.Wat een kutclub was dat.
Vooral de supporters waren niet te pruimen.
Door deze winst is Andorra daar volgens mij al zeker van, omdat ze niet meer ingehaald kunnen worden door de onderste 5 landen in de ranking.Nog een paar plekken winnen en ze mogen 3 deelnemers inschrijven voor de CoL ipv 2.
Wales kan nog. Haverfordwest zit er nog in. Verder nog Gibraltar en Noord Macedonië.Door deze winst is Andorra daar volgens mij al zeker van, omdat ze niet meer ingehaald kunnen worden door de onderste 5 landen in de ranking.
Ja, ik heb al jaren een dekbedovertrek.Zijn hier nog leden die vanaf het begin fan zijn van FC Santa Coloma?