woensdag 2 augustusWanneer is die thuiswedstrijd?
woensdag 2 augustusWanneer is die thuiswedstrijd?
Juist niet. FCSB is opgericht door de megalomane Gigi Becali, die handig aan de haal dacht te gaan met de clubkleuren, het logo en de naam. De fans waren daar niet zo blij mee, daarom zit dat grote stadion van ze ook altijd bijna leeg.FCSB is juist net de 'originele' club Steaua Bukarest, maar mag die naam niet meer gebruiken...
Heel erg jaren 80 communistische vibes dit...
Juist niet. FCSB is opgericht door de megalomane Gigi Becali, die handig aan de haal dacht te gaan met de clubkleuren, het logo en de naam. De fans waren daar niet zo blij mee, daarom zit dat grote stadion van ze ook altijd bijna leeg.
Zoveel Roemenen ken ik niet.Vraag 100 Roemenen en
Gewoon even wachten tot zo'n straatzwerver wordt opgehaald danZoveel Roemenen ken ik niet.
Hajduk Split klinkt wel een beetje zwaar, maar een echt onoverkomelijk probleem staat er niet tussen.
Vreemd dat AZ in een onevengroep zit, of is er iets weggevallen?
Hajduk Split zal ook nog wel met revanchegevoelens zitten na de 5-0 nederlaag in de Youth League finale. Dus die kunnen we beter nog maar even ontlopen.Hajduk Split klinkt wel een beetje zwaar, maar een echt onoverkomelijk probleem staat er niet tussen.
Vreemd dat AZ in een onevengroep zit, of is er iets weggevallen?
Lager kan bijna niet zou je zeggen. Zo ongeveer bij de slechtste competities van Europa neem ik dan aan?Hoe ontzettend ver is het Welshe club voetbal gezonken, als bij de wedstrijd B36 Torshavn - Haverfordwest de odds/quoteringen als volgt zijn:
Bekijk bijlage 761930